2014年8月15日星期五

IKEA 執平貨

        放喺琴頂盞座枱燈都用咗起碼有十幾廿年,雖然仲未壞,但係啲 "關節" 已經衰弱到無哂力,完全抬唔起頭做 "燈",都係時間要退休喇!「IKEA」度睇中咗盞座枱燈好耐,諗住等吓會唔會有機會做特價,我不嬲買嘢都好忍得手,相對貴嘢好多時都會俾我等到減價!當然,好多時都會係換季貨色或過期款式啦,不過無所謂啦,我都唔多介意,依家先開始用智能手機都係咁啦!
 
       早兩個禮拜教完琴之後,去搭車返屋企途中,途經鴨寮街,發現原來都有好幾檔賣 LED 燈膽,但價錢睇落都唔平得過「IKEA」幾多,不過其實我唔係太清楚要買乜型號、火數,對 LED 燈更加係完全無認識,見到覺得貴嘅燈膽型號喺「IKEA」買可能更加貴都唔定,趁今朝一早喺銅鑼灣教完琴,順便走過去「IKEA」度做功課先!
 
 
        盞燈就等唔到佢減價喇,一直都係賣 $199,但發現原來啱呢隻枱燈用嘅燈膽就做緊特價,減咗 $10,仲平過去鴨寮街買,咁多款燈膽都唔減,偏偏淨係呢隻 400 流明嘅 E14 燈膽減價!本來都諗住唔買住,等埋下個禮拜出新 catalogue 時睇吓枱燈會唔會平啲先一次過買,問過職員,佢又話唔知做特價會做到幾時,好難講。算啦,一次買埋盞燈,反正新 catalogue 出之後都未必會平過依家,上次買個浴室角架仲貴多幾蚊㖭呀!
 
 
 



盞燈依家咁睇就好靚仔"閃令令"但係個價錢咁大眾化,
都預咗佢用得耐表面層電鍍會走色㗎喇!
 
 
 
 
 
 
呢幾個玻璃樽就仲抵!不嬲都係賣開 $35.9,屋企都已經
有兩套,嚟裝調味料,依家做緊特價,$21.9 就有
交易,即刻拎 pack 走先!其實早前快閃價
仲抵,$15.9 㖭咋,可惜我 miss 咗!
 
 
 


4 則留言:

  1. 這盞燈是否叫 Oleby呀。我有把差不多,從IKEA 買,減價只要 £2.50 咋,嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係呢款:
      http://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/10146766/

      刪除
  2. IKEA嘅小家品都幾抵用,佢做特價時真係好吸引~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得細細個去「IKEA」波波池玩嘅年代,應該講緊係 80 年代啦,嗰時賣嘅嘢都唔平㗎,話哂都係進口北歐傢俬,但自從強國對外開放,連「IKEA」都進駐設廠後,價格就大幅度降低呀!

      刪除