2008年10月8日星期三

蕃茄薯茸湯配蒜茸包


材料:
蕃茄
薯仔


奧勒崗 (Oregano)
即磨五色胡椒
長法包 (Baguette)
香草蒜茸醬


        都係一個幾易煮嘅湯。薯仔刨皮後切粒,平放於碟上,拎去隔水蒸至腍身,然後趁熱用叉壓爛成薯茸備用 (唔駛太爛,保留粗粒,有啲 o趙頭會好食)。蕃茄洗淨後略為切開幾份,放落攪拌機度打成茄汁同茄茸,然後連薯茸一齊放落煲,加水煲滾後,將所有調味同香草分別加入,就完成咗呢個蕃茄薯茸湯啦。可能因為我落多咗水,所以稀咗少少,於是我就加咗少少藕粉,即時唔同哂,好有湯羹 feel。藕粉係用蓮藕磨粉製成,就好似馬蹄粉一樣,煮好之後會好 "杰身",所以好多時都會用佢嚟打芡或者整甜品。之前係 Li Kien 去完大陸之後買俾我嘅手信之一,一包係已經加入咗糖,可以即沖即食,但呢包就無糖,而且要開火煮,所以擺喺度好耐都未用哂,今次就大派用場啦!呢個西湯加入中式藕粉,咁算唔算係 fusion 湯呢?


        個 Baguette 就梗係唔係我自家出品啦,買返啫,然後自己搽蒜茸醬上去烘 o架咋!我都希望快啲可以用匯豐啲積分換到我嘅心頭好:蒸、烤、焗多功能微波爐,到時我就可以自己焗麵包、蛋糕、曲奇、甜品……,希望下年嘅 catalogue 仲有得換啦!


沒有留言:

發佈留言