2008年12月8日星期一

蘆薈綠茶乳酪 & 香橙乳酪

        星期五放工返到入嚟屯門,架巴士去到碼頭後司機叔叔就好大聲咁嗌:「美樂花園度爆水管呀,啲車駛唔到過去,要去美樂嘅就喺呢度落車!」雖然我唔係住美樂,但係我諗條湖翠路封咗,即係連我屋企都去唔到啦!所以我就跟埋人落車,順便去海趣坊間百佳兜個圈,睇吓有冇嘢減價又啱使先。


        行到雪櫃果度,見到有隻乳酪做緊特價,賣 $3.9 啫,心諗,梗係第二日到期喇,如果唔係都無咁好死啦,睇真啲,原來都仲有成 3 日先到期,咁睇吓有咩味道先!啲味道都幾特別喎,除咗有最大路嘅士多啤梨同藍莓之外,仲有橙、蘆薈綠茶同 cappuccino 噃,首先就敲定咗蘆薈綠茶,跟住原本想揀 cappuccino 嘅,但睇吓個成份,根本就無咖啡粉,只係得 flavoring,咁我就寧願揀真材實料嘅橙味 lu。



        前日就試杯蘆薈綠茶,一揭開見到啲乳酪我就知道 this is not my cup of tea!因為啲乳酪好濃好 "杰",估到會好濃奶味,個心當堂冷咗一截,食落口果然好重奶味,一啲綠茶味都無,心仲以為可以用啲綠茶味冚過啲奶味 o添,好驚自己會 "捱" 唔到最後一啖就掉落垃圾桶,好彩最後都 "捱" 得到 (真係折墮,用個「捱」字去形容食)。 係人都知我係好怕嘢,尤其係浪費食物,之但係羶味就有時真係頂唔順,好惡哽,所以以前媽咪見到我食到啲好重奶味嘢就會叫我唔好死頂,走去吐 / 嘔咗佢,唔好為咗唔浪費就夾硬食埋佢,免強無幸福


        因為今日到期,所以就一定要食埋杯橙味喇!不過今日我醒目啦,撈埋啲青蘋果同香蕉一齊食,可以溝淡啲奶味。


        好攪嘢,啲橙肉攪到碗生果好似蟹籽沙律咁!


 


        溝埋生果一齊食果然好好多,不過我都有試過淨食少少乳酪,就無之前杯綠茶咁難食,可能係因為橙肉比較酸同濃味,可以冚到唔少奶味。


沒有留言:

發佈留言