2009年2月2日星期一

簡易生炒糯米飯

        早前喺圖書館借咗本教整粥、粉、麵、飯嘅書,係都市閒情教煮 Annie Wong 寫嘅,今日我就跟佢個食譜煮咗呢個糯米飯,不過材料就有所增減。




材料:
糯米
臘腸
蝦米
冬菇
蔥花


調味料:
生抽
老抽
紹酒


食譜係參考自黃婉瑩 (Annie Wong ) 嘅《粥粉麵飯》。




 
- 糯米預先洗淨,用水蓋面浸兩個鐘。

- 臘腸蒸熟後切細粒;蝦米洗乾淨,用熱水浸軟備用,冬菇用水浸軟,洗乾淨後切粒。

- 將浸好嘅糯米舖平喺碟上面,蒸約 30 分鐘至熟。

- 糯米蒸熟後將飯打鬆,攤凍備用。

- 燒熱油鑊,爆香臘腸、冬菇同蝦米,灒少少紹酒。

- 之後加入糯米飯同調味料一齊炒勻,灑上蔥花後,快手兜炒幾吓就完成。


       
確實係一個簡易版本嘅生炒糯米飯,據我所知,正宗嘅做法係將啲糯米由生炒到熟,都幾花功夫,依家就預先將佢蒸熟,真係慳番唔少功夫同時間。不過都幾辛苦,因為啲飯好黏,好難將佢炒散,真係炒到手軟!後尾加咗少少水就好炒好多喇,當堂容易散開。

        今日好似唔係好啱時候食糯米飯喎,因為天氣暖番,不過唔緊要,反正煲白果薏米腐竹糖水,係比較寒涼,食番個糯米飯戥番勻佢囉,嘻嘻 

        老豆食咗兩啖後就即刻話好食,都算無枉費我出盡 "九牛二虎之力" 去炒!


Notes:
- 根據 Annie 所講,最好灑 2 - 3 湯匙水落糯米度,幫助煮熟透,所以我就加番之前浸
  蝦米水落去。


- 由於臘腸本身都已經好多油,所以爆臘腸時可以用少啲油。

沒有留言:

發佈留言