2010年10月5日星期二

朱古力脆脆包

        自從「美心」出朱古力雪山包之後,其他西餅麵包店都跟住推出類似物體,之前我都試過「聖安娜」果個朱古力菠蘿包,除咗賣相唔吸引之外,連個古古力餡都唔係好得囉,好彩係有 coupon 先買嚟試,感覺上好似無咁 "蝕",所以我都費事影相寫 blog 喇!


        今朝去買餸時,順便走過去「山崎」睇吓有冇包包啱,有就慳番唔洗整 lunch,食包包算數 今個月特價麵包,除咗有我鍾意嘅煙火腿蘑菇包之外,仲有新出嘅朱古力脆脆包,個款都幾吸引呀,所以就買吓。



包包上面有我鍾意嘅腰果。




        我習慣將包包焗熱先食,不過坦白講,買果陣時,睇個包面都唔覺會脆囉,正話我已經用 grill 嚟焗 o架喇,個面一樣無料到,如我所想,有少少韌,粒腰果就真係好脆! 個餡都 OK 夠香濃朱古力味,不過同「美心」個雪山包比就仲差一截,但肯定好過「聖安娜」囉!




天色唔好,個人又攰,真係煮碗麵都懶,求求其其,兩個包加杯即沖咖啡
就算數,咖啡機都懶開兼懶洗呀!食飽就出發去 Louisa 度喇!


3 則留言:

  1. 未食過..睇落都唔多吸引呢...
    [版主回覆10/06/2010 17:13:00]        有時都唔可以單靠外表 嘅,反正我都係懶煮,又見有新包出咪試 吓囉!

    回覆刪除
  2. 好美味啊!
    [版主回覆10/06/2010 17:11:00]        我都係鍾意「美心」個雪山包多 啲 !

    回覆刪除
  3. 自己做反個玩下麻…
    [版主回覆10/11/2010 02:39:00]        我依家都未敢玩包餡呀!你功力咁深厚就玩得!

    回覆刪除