2011年3月7日星期一

番茄翠玉瓜蛋餅

        早排見到 P 姐整個好特別西式蛋餅,我從未見過咁樣做法,而且個賣相亦相當吸引,所以今晚就試跟住整。


        我自己就將個食譜改小小,味道果然唔錯,有興趣朋友不妨一試。



材料:
翠玉瓜      2 隻
番茄仔      適量
洋蔥          1 個
煙肉          2 - 3 片
雞蛋          5 隻
淡忌廉      125 毫升
自發粉      120 克
百里香      適量


調味料:
鹽              1 1/2 茶匙
黑椒粉      適量


以上材料份量可做 16 厘米 X 26 厘米蛋餅一底。


- 翠玉瓜洗淨後切去頭尾部份,然後刨絲;番茄去蒂後洗乾淨,開邊備用。


- 洋蔥去皮後切粒;煙肉切絲;自發粉先過篩。


- 雞蛋拂打成蛋液,加入調味料後與淡忌廉拌勻。


- 篩入自發粉拌勻後,再加入其餘材料混合好。


- 將粉漿倒入已墊牛油紙焗盤內,灑上百里香,放入已預熱至 180 °C 焗爐內
  焗 35 - 40 分鐘至熟。


- 切件上碟享用。

食譜出自 T & P 翠玉瓜番茄仔蛋餅



雖然加 cream 落去整,但完全唔覺膩,有洋蔥煙肉香之餘,
仲帶點蔬菜清爽。


 



唔知係咪因為我用個較細焗盤,導致蛋餅比較厚身,所以
中間部份比較濕,無側邊咁乾身、咁實淨。


 


Notes:
- 原食譜有落到車打芝士碎 1 杯。


- 無自發粉的話,可用 120 克麵粉混合 1 茶匙半泡打粉做成。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


7 則留言:

  1. 蛋餅唔好整得咁厚呀!
    [版主回覆03/07/2011 17:24:00]        係啦,無經驗,下次再整要薄番 啲先 得!

    回覆刪除
  2. 我都整咗....但唔靚仔, 可能我改咗啲材料喇! 你呢個好得呀!
    [版主回覆03/07/2011 17:25:00]        嗯,妳都整 咗呀,妳 又係跟 P 姐個食譜整?         我呢個都好樣衰 吓喎!

    回覆刪除
  3. 賣相好靚呀.  輪到我跟您做啦.
    [版主回覆03/07/2011 17:26:00]        快 啲整啦,等住睇妳 嘅傑作呀!

    回覆刪除
  4. 隔離飯香.....人哋嗰啲永遠係正啲....
    [版主回覆03/09/2011 17:35:00]        哈哈,我剛好相反,人 哋 果 啲無論整得幾好食都唔及自己整咁正,因為自己整 嘅完全係根據自己口味而調製。

    回覆刪除
  5. 我想問...這味其實是餸茶還是小食呢?  
    [版主回覆03/09/2011 17:36:00]        我自己就當 餸 食囉!

    回覆刪除
  6. 賣相好靚呀!
    [版主回覆03/09/2011 17:33:00]        多謝妳呀 sand sand!

    回覆刪除
  7. 乜你未見過家...
    呢類西班牙蛋餅好多地方都有啦...簡單既都唔使焗...反面就得了...都唔使用麵粉..
    [版主回覆03/09/2011 17:42:00]        你估我好似妳呢個食家咁見識廣博咩!我自己又唔算係有錢,又孤寒,真係洗一分錢都要 諗過度過,所以根本唔會出街周圍食 嘢 , 出得街食都係因為要同老師、朋友見面聚會先會咋!         至於自己煮,妳都知我係因為媽咪早幾年離開我先迫住要下廚 o架啦,我根本就係個初哥,點識得咁多菜式喎!我不 嬲都話自己孤陋寡聞 o架啦!

    回覆刪除