2011年3月15日星期二

香煎魚餅伴泰式酸辣汁

           近排見到好幾個 blog 友都自己打魚肉整煎魚餅,先至發覺原來打魚肉唔一定要用新鮮魚,用急凍魚都一樣整到,咁我就當然心思思想試吓整啦!

         最期日晚卒之都整咗喇,仲自家調配一個泰式酸辣汁做蘸汁 o添,效果唔錯呀!





煎魚餅

材料:
急凍龍
脷柳
蝦米
唐芹
蒜茸
芫荽

調味料:


胡椒粉
魚露

- 魚柳解凍後沖洗乾淨,用抹手紙索乾水份後切件。

- 蝦米洗乾淨,用清水浸至軟身;唐芹切去葉部份,洗淨莖部份,切粒;芫荽切去根
  部,洗淨後切碎備用。

- 將魚柳件放入食物處理器內攪打至碎,盛起並加入調味料,拌勻。

- 之後將魚肉再放番入食物處理器內攪至起膠,然後勺入大碗內。

- 加入蝦米、芫荽及唐芹拌勻後,用匙羹將魚肉勺起,略按成糰後按扁。

- 燒熱油,將魚肉放入鑊內煎至兩面金黃即可上碟。


 
泰式酸辣汁

材料:
泰式雞醬
青檸汁
檸檬葉
魚露

清水

- 檸檬葉洗乾淨,切絲。

- 將檸檬葉絲及其他材料放入鑊內,煮至少許稠身及檸檬葉出味即成。




味道一流,夠香口,配埋自製酸辣汁,正到無朋友啦!





 

自己打魚肉果然係唔同啲,非常爽口彈牙,而且用咗白魚柳
做出嘅魚肉亦非常雪白,好吸引。

 



Notes
- 可用其他白魚柳代替脷柳

- 魚肉內可依個人口味隨意加入材料或調味料。

- 攪拌魚肉時若覺得太乾身的話,可酌量加入少許浸蝦米水或清水。

- 煎魚餅時最好用中慢火煎,否則表面已煎至金黃但魚肉未熟透。




6 則留言:

  1. 魚餅整得好靚呀!
    [版主回覆03/15/2011 16:52:00]         都係多得 P 姐教路,我先識整咋!多謝妳!

    回覆刪除
  2. 再煎耐少少金黃仲正呀...好心急想食呀你...
    [版主回覆03/15/2011 16:54:00]        一來心急想食,二來無耐性慢慢煎呀!         見係妳咋,我已經留起件俾妳,快 啲整 嚿啦!

    回覆刪除
  3. Yummy
    [版主回覆03/15/2011 19:22:00]        妳都試 吓 整呀!

    回覆刪除
  4. 就最金黃個舊啦..多謝哂
    [版主回覆03/15/2011 19:22:00]        妳都幾識揀 o架喎!不過妳識揀時我都識揀,果 嚿一早已經 喺我個 肚喇!  揀過 嚿啦!

    回覆刪除
  5. 魚餅我致愛啊! 我好鍾意食魚架.
    [版主回覆03/16/2011 14:47:00]        咁妳真係要試 吓整呢 個魚餅喇,好食到呢……

    回覆刪除
  6. 我無處理器, 用刀 [啄] 急凍龍脷柳唔知有無膠質呢 ?
     唔知會唔會散呢?
    [版主回覆03/20/2011 01:52:00]         應該無問題,剁完之後用筷子攪下,又用手撻下,應該一樣會起膠,不過剁完之後隻手就肯定無哂知覺囉!

    回覆刪除