2013年8月26日星期一

黑糖甘筍蛋糕

呢幾日去街市買餸,去到菜檔見到啲價錢牌真係嚇死,幾乎樣樣嘢都十幾蚊斤,苦瓜 $16 斤、菜芯$13/ $14 斤、絲瓜 $14 斤、連青瓜都 $12 斤,真係死得喇!!睇住個價錢都真係買唔落手,你估全部都係有機蔬菜咩!!菜檔阿姐話:「無辦法喇,大陸水浸嘛,依家啲大陸人好識要錢,有好多菜我哋都唔敢攞呀!」


 


我習慣十點零十一點鐘度先落街買餸,平時呢個時間靚嘢都已經賣得七七八八,但今日就多多都有得你揀,見到菜檔阿哥仲喺度將某部份唔太賣得嘅蔬菜收起,之後就聽到有個師奶話:「啲菜賣到咁貴,我哋買唔落手之餘,你哋都無生意!」唉,都唔知要捱貴菜捱到幾時,唔通日日食椰菜同蘿蔔咩!


 


咁攪法,真係要慳啲先至得!上星期買個南瓜,一半煲糖水,一半就用嚟燜排骨;星期日就用咗半條紅蘿蔔炒韓國粉絲,剩番嗰半條就留嚟今日整甘筍蛋糕,夠哂資源增值喇啩!







原本已經係減糖㗎喇,唔想咁甜嘛,之但係唔記得咗黑糖係相對比較濕,
應該要再減多少少,所以呢次個蛋糕偏濕,都係鍾意乾
texture







 




今次無將合桃混入麵糊裡面,就咁灑喺面,合桃就香脆得多哦!






想知道點整嗎?快啲睇番《美式甘筍蛋糕》個食譜啦!

6 則留言:

  1. 睇落好靚喎 , 不過係咪都係香蕉蛋糕香D, 好食D ?
    [版主回覆08/28/2013 22:00:49]如果妳整的話,最好用番黃糖喇,因為黑糖比較濕,有第一次整比較難控制用量。
    期待妳的出品呀!
    [芹菜回覆08/28/2013 11:57:53]我以為甘筍蛋糕淨係多D甘筍嘅纖維, 原來重有多種層次嘅香味, 等我搵日都跟你學整一個先。
    [版主回覆08/27/2013 14:09:13]多謝妳呀,芹菜!
    當然係香蕉蛋糕香啲啦,都有名妳叫!!
    但我個人比較鍾意呢個甘筍蛋糕,因為我鍾意肉桂、豆蔻、薑粉味道呀!

    回覆刪除
  2. 大陸菜真係好貴, 去超市買外國菜都無咁貴!
    [版主回覆08/27/2013 16:16:49]咁又唔會呀!?

    回覆刪除
  3. 係wo.....宜家食菜好貴....!!!
    一餐又菜又肉既話....$3-40走唔甩~~
    [版主回覆08/28/2013 22:03:14]我一向少食肉,但其實食素都絕對唔平㗎!
    今個禮拜我又煲齋湯,用咗粉葛、紅蘿蔔、老黃瓜、冬菇蒂同扁豆赤小豆,無落到蜜棗都好清甜呀!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年8月28日 上午9:21

    你總是整得好美好吸引喎.我那天買半斤菜仔都九元,貴到唔食菜要吃別的,
    [版主回覆09/08/2013 17:40:51]講笑咋!我都唔算太嚴重濕疹!
    [緊張大師-小女人回覆09/08/2013 12:02:28]噢,對不起,我可能忘了你有添.,咁我留比你用,真的唔錯架
    [版主回覆09/07/2013 03:32:10]做乜妳送 Winnie 都唔送俾我呀?我都有濕疹喎!
    [緊張大師-小女人回覆09/06/2013 16:28:23]我睇下最快幾時見你,因為我去台灣時買了一些肥皂好好用濕疹最好,送比Winnie因為個個朋友都話work的.唔生唔死又無錢就最可怕和可悲
    [版主回覆09/05/2013 14:16:18]因為天氣轉得太犀利,又濕,Winnie 皮膚都突然轉差,要食藥呢!
    係,妳講得啱,死唔怕,最驚係死唔去喺度捱苦!!
    [緊張大師-小女人回覆09/05/2013 08:44:03]那就是告訴你你身體發出了警告了,你要留意,我唔伯死只怕死唔去又要累家人,你都要一樣,健康生活
    [版主回覆09/04/2013 12:34:01]我好少食,但呢排真係嚴重咗,食藥後舒服好多!
    我多數係飲咖啡止痛呀!
    [緊張大師-小女人回覆09/04/2013 08:40:39]唔好長時間食止痛葯呀,我要下星期做完磁力共振先知.好呀,去你家人少少方便好多
    [版主回覆08/31/2013 01:55:46]係呀,咁我幾時有機會去妳屋企食飯呀?
    或者妳過嚟一齊煮素菜囉!
    [緊張大師-小女人回覆08/30/2013 11:08:43]我都唔得喎,我煮肉係家人吃,我好少食,只會外出食多少少在家大部份係菜,同你住會大家夾D喎
    [版主回覆08/28/2013 22:04:35]唔食菜食乜?唔通猛食肉咩!妳都仲可能得,我就死得囉,如果嗰餐無蔬菜的話,我食唔落㗎!!

    回覆刪除
  5. 其實落雨打風落雪, D菜實貴, 要食嘅我都會照買, 有時係唔係都貴, 咁不如食飛機菜, 感覺仲抵
    [版主回覆08/30/2013 02:20:19]嘩,班太妳咁富貴,以上菜蔬全部都食來路貨色,我都係喺街市菜檔買咋!
    [Mrs. Benz 班太回覆08/29/2013 13:44:04]除咗沙律菜,仲有好多,菠菜,西芹,露荀,菇菌,菜花... 
    [版主回覆08/28/2013 22:06:34]菜貴唔出奇,蔬都貴都超過十蚊斤就真係好少囉!因為通常蔬無菜咁易死嘛!
    飛機菜有咩選擇,食沙律菜嗎?

    回覆刪除
  6. 甘筍cake唔多like呀....
    [版主回覆08/30/2013 02:18:48]又唔多 like!!??咁妳淨係食 kimchi 好喇!!

    回覆刪除