2015年12月16日星期三

橙皮紅莓乾 muffin

        早前老表話想試吓自己整糖漬橙皮,於是我就俾咗包已經儲咗好耐嘅橙皮佢拎番屋企試吓整,成品都唔錯喎,非常香甜,今日我就用佢同酒浸紅莓乾嚟整 muffin
 
 
今日又撞手神焗得好金黃、好靚仔!
 
 
 
 
 
 
老表佢真係好有心機,將啲白色內膜切得好乾淨,醃好
之後幾乎成透明狀,我自己就無咁好耐性喇!
 





唔係心理作用,用番日本粉嚟焗 muffin
都好似真係爆得靚啲㗎!!






參考食譜:
 
 
 
 
 
 

4 則留言:

  1. 自己整糖漬橙皮真係叻。英國的甜到漏,我唔會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多市售糖漬乾果都真係好甜!!

      刪除
  2. 好靚!哩個配搭一定好香~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香㗎!其實我係整俾學生嘅,佢打開一聞就知道係用紅莓乾整,真係犀利!

      刪除