2016年7月11日星期一

心意

        前幾日收到 ex whatsapp,話買咗份 XX 禮物俾我,問我幾時得閒喺屋企,佢拎上嚟俾我。咦,我咪已經同身邊所有人講好咗,呢日唔好再對我有任何動作,亦唔好旨意我會對你哋有咩表示,唔通到佢老人癡呆!?
 
        之後我哋傾咗一輪偈,佢離開時同我講,叫我自己多啲聽吓音樂啦!呢一刻我終於明白點解佢今年又突然重提呢一日,仲送禮物俾我,原來係別有用心,希望我可以聽多啲音樂舒緩情緒,早日康復。
 
 
 
我拎上手睇咗一輪都完全唔知呢件係乜,原來
係個電子音箱,可以用藍芽或 cable 接駁
電子產品播放音樂,又可以做收音機,
我呢個電子白癡完全唔知呢個
世界有一樣咁嘅嘢呢!!





        自從媽咪離開之後,我就決定唔再提及呢一日,一來係因為有人話過我知,呢一日其實係母難日,二來係因為當年媽咪離開咗唔夠一個月就已經到咗呢日,當時嘅我根本完全失去知覺,身邊發生咩事都完全無興趣去理。

        前幾個月情緒最低落、情況最差嘅時候,真係多得佢,原本我問佢肯唔肯借個膊頭俾我,純粹都係期望佢文字上 say yes,等我自己心情舒服啲,有點安慰,但真係估唔到佢會付諸行動,而且仲係趕返工前專登抽僅有少少時間上嚟吓我發生咩事,最重要係佢借咗個膊頭俾我之後一粒聲都無出過,完全無問到我任何事,只係靜靜咁攬住我,俾我好好發洩。我都有同輔導姑娘講番呢件事,姑娘都高度欣賞佢,稱讚佢有情有義,非常難得,叫我好好珍惜呢位朋友!

        緣份天注定,唔到我哋去控制,無論係情人、父母、兄弟、朋友,以至師生關係都一樣,當初大家有緣份先會走埋一齊,一旦緣盡的話,無人可以挽留得到!!記得好耐之前睇到電視節目訪問 "魔警" 徐步高嘅媽咪,佢話自己個仔走咗之後,一直都好唔開心,完全接受唔到呢個係事實,自己個仔應該係為市民服務,保護市民生命財產嘅公樸,點會走去殺人!後來徐媽媽皈依佛教,接觸多咗佛學之後就知道,母子緣緣盡時係點都唔可以挽留得到,要學識放手,之後心情就慢慢平伏過來。其實我聽完佢呢番說話之後,我係完全明白當中道理,但原來真係講就天下無敵,要實行起上嚟真係一啲都唔容易!!同 ex 嘅緣份都係一樣,唯一唔同嘅係大家可以轉變身份,由情人變為好友,繼續見面來往,緣份仍在,只係變了性質。我其中一位老友都同我講過,好欣賞我同佢真真正正可以做到再見亦是朋友!

        九年前嘅我肥到有個小肚腩,而佢就俾我媽咪話佢好瘦;九年後嘅我就變成皮包骨,而佢就多咗個肚腩!世事無常,珍惜眼前一切!!



沒有留言: