2008年11月24日星期一

朱古力脆餅

        上星期聖安娜西餅終於都加入埋戰場,同美心西餅打對台,依家淨係碼頭區都已經有 5 間集團式麵包西餅店,除咗呢兩間之外,仲有山崎麵包、A1麵包同埋大班麵包,真係鬥過你死我活,最明顯係山崎,以前鬼死咁多人幫襯,自從美心開咗之後,就即刻 "靜哂",加上左右兩邊舖都搬走咗,圍哂木板,方便領匯重新裝修,簡直好難 "發現" 到佢。A1 就始終咁多人幫襯,因為佢係走高檔,專賣歐陸麵包,有佢自己嘅一班 fans ,我都係其中之一個 fans 囉,不過佢賣嘅包始終唔平,所以唔係成日都撐佢場o架。至於大班就唔係咁清楚啦,因為我都好少幫襯,又貴又唔吸引,啲 cake 同 tart 仲貴過東海堂。媽咪以前都話寧願去買東海堂啲餅好過,好食好多,所以喺佢最後一次過嘅母親節,我都特登去東海堂買咗兩件 cake 俾佢食 (雖然佢已經食唔到),象徵式咁同佢慶祝母親節,因為媽咪係好鍾意食 cake、fruit tart、mousse 等西點,佢成日都話如果去到食 buffet 時見到好多好靚、好吸引嘅 fruit tart,佢就死梗啦,個肚皮實受罪!我仲記得我當日一返到入屋就同佢講我買嘢俾佢食,我都無話俾佢聽係乜嘢,佢已經同我講佢估到我實會買 cake 俾佢食,因為佢都記得果日係母親節,佢知我一定會買嚟 "氹" 佢開心


        講番聖安娜先,今日有好多高層到場巡舖,視察環境。既然佢新開張,我都新屎坑,貪新鮮幫襯吓佢,順便 "刺激消費,振興香港經濟" !


        老實講,我不嬲都唔係咁欣賞佢啲 product,唔係咁好食,以前我細個果陣啲人成日話聖安娜啲蛋撻好食,但係我哋食過都不外如是,只係個形狀特別,唔係傳統嘅圓形,而係隋圓形


        記得早個零月前第一次到馬鞍山新港城教琴時,由於唔係自己地頭,唔熟環境,突然覺得有啲肚餓,為咗唔想遲到,就 "屈就" 咁去咗最近眼前聖安娜買嘢食,費事嘥時間去搵其他店舖 ( 雖然我知一定有其他店舖 ),求其咁揀咗件朱古力脆餅。起初以為係灑喺面嘅果仁鬆脆啦,點知原來一咬落去,發覺裡面有舊嘢非常之脆,睇真啲 ,原來裡面放咗舊酥皮喺度,呢個先至係脆之所在。而且佢裡面嘅 cream 又唔會太甜太膩,都 OK 得,算係對佢有小小驚喜咁啦,所以今次都係穩陣起見,揀番佢嚟幫手 "振興經濟" 啦!


        當日為咗醫肚,買咗佢喺街度"趕趕切" 咁食,都無留意到原來個橫切面係咁樣。睇唔睇到裡面舊酥皮呀?


沒有留言:

發佈留言