2010年10月12日星期二

燕麥朱古力曲奇 Oatmeal Chocolate Chips Cookie

        禮拜六果日,Louisa 卒之正正式式搬新屋喇,今日係我裝修好之後第一次上去,雖然佢哋仲有好多要執頭執尾,未正式招呼朋友,但係話哂都叫做第一次去佢新屋,親自整少少曲奇送俾佢做 "見面禮" 先,到時約埋明仔同 Winnie 一齊上去時先整番份大禮啦!



 
材料:
固體菜油             90 克
白糖                    30克
黃糖                    30克
雞蛋                    1 隻
低筋麵粉             140 克
泡打粉                1/2 茶匙
梳打粉                1/4 茶匙
咖啡粉                1 湯匙
燕麥片                 30 克
入爐朱古力粒      50 克
 
- 所有粉類過篩 3 次;雞蛋拂打成蛋液。

- 用電動打蛋器將固體菜油同糖混合,打至柔滑。

- 蛋液慢慢加入,以低速打勻。

- 篩入麵粉,加入燕麥,拌勻後再加入朱古力粒。

- 用湯匙勺出混合物,搓成球狀,放上已墊入爐紙烤盤上,略為壓平。

- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 18 - 20 分鐘。

- 出爐後放上架上攤凍即可。

以上材料份量可做 3 吋曲奇 12 塊。

食譜參考自 Anita & Sanny 嘅《日嚐甜品》。




焗緊嘅時候已經聞到好香濃嘅咖啡味,一出爐攤凍
就即刻一塊試味,非常鬆脆,又唔會
太甜,連老豆都讚好食。




 

Notes
- 原食譜係用牛油,但記得要事先室溫放軟。

- 燕麥片係用原粒燕麥片 ( Oatmeal ),如果用即食或快熟燕麥片的話,入爐加熱會
  溶入麵糰內。


- 加入咖啡粉可令曲奇味道更加香濃。

 

6 則留言:

  1. 多謝分享怎樣做這個香脆曲奇.  等我都試吓做.
    [版主回覆10/16/2010 16:50:00]        整啦,唔難 o架!將 啲材料撈埋就攪掂。

    回覆刪除
  2. 收到的朋友一定好歡喜
    [版主回覆10/16/2010 16:48:00]         係呀,我個 friend 都打電話俾我,話 啲曲奇好好食,連佢個客都讚!

    回覆刪除
  3. 真係做到同書入面一模一樣咁喎, 呢本嘢真係幾好用.
    [版主回覆10/16/2010 16:47:00]        個樣都幾似呀,不過 啲料就有少少唔同。

    回覆刪除
  4. 諗倒咩大禮未呢?
    [版主回覆10/16/2010 16:45:00]        未呀!同 Winnie 去 Sogo 睇過一次,都叫做有個 idea 囉, 嚟緊會再 約多個 friend 一齊再睇!

    回覆刪除
  5. Keith English Cottage2010年10月21日 上午12:04

    可以買【自主空間】了!10月刊!
    [版主回覆10/21/2010 00:30:00]        我前幾日都有留意 7 仔同 OK,但睇極都仲係上個月果期。依家卒之出 咗 嗱,咁我去睇睇先!         Thanks for your reminding!

    回覆刪除
  6. 咁吸引好想試下整呀!  以前試過焗到出晒煙, 樓上落黎拍門問咩事, 之後就一直唔敢再整la。
    [版主回覆10/23/2010 23:57:00]        焗到出哂煙!?點會咁 o架?         妳試 吓 先整一半份量先囉,應該唔會又焗到出煙 嘅!

    回覆刪除