2011年2月15日星期二

無花果合桃包 Fig & Walnut Bread

        今日又跟 Rachel 知廚之樂》整包包,今次揀整無花果合桃包,因為早幾日執嘢先發覺原來仲有包無花果乾無乜點食過,咁就用佢嚟整麵包啦!




材料:
法國麵包粉      250 克
老麵                  50 克
鹽                      5 克
黃糖                  20 克
即用酵母          2 克
水                      約 160 毫升
橄欖油              10 克
合桃                  80 克
無花果乾          100 克


以上材料份量可做麵包 4 個。


食譜出Rachel Yau 《知廚之樂》。



- 合桃洗乾淨,用抹手紙索乾水份,放入已預熱至 140
 °C 嘅焗爐內焗 15 分鐘至
  香味出,之後切粒;
無花果乾切碎備用。

- 將粉類、酵母、糖、老麵、鹽、橄欖油同水混合,搓成光滑麵糰。

- 加入合桃及無花果乾,搓到完全混合好為止。


- 將麵糰滾圓,放已灑粉嘅兜內,冚好保鮮紙,進行第一次發酵,時間約為 1
  個鐘,麵糰大約發大兩倍。


- 將麵糰拎出,翻轉放上工作枱上向四面拉開,先上下向中間摺入,再左右摺入,
  之後放番入兜內作第二次發酵,發酵時間約 30 分鐘。


- 發酵後將麵糰拎出分割成 4 份,之後將麵糰以上下左右次序向內摺入,收口向下
  ,冚上保鮮紙,靜置 20 分鐘。

 

- 將 1/3 麵糰覆入、壓緊,另外 1/3 麵糰同樣覆入,封好收口作最後發酵,約 45
  分鐘直至麵糰發大約 3 倍。

       

- 發酵完成後,喺麵糰表面灑上少量麵粉,之後用利刀 "界" 出 3 條斜紋。

 

- 麵糰放上已鋪入爐防黏紙嘅烤盤上,放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗約 20 分
  鐘。

 

- 其間每隔 7 - 8 分鐘就要喺爐內噴水 1 次,共噴水 2 次。

 

- 焗好之後放上架上攤凍。

 


 

整過咁多次麵包,呢次個賣相我最滿意,而且味道都唔錯,
老豆食完即刻讚好味!

 

 


 

唔知係因為太凍嘅關係,定係因為麵糰未發酵得夠時間,
好似唔係好夠大咁,有時間要再試整多次至得!

 

 


 

果然好似大師 Grégoire Michaud 咁講,用無花果整麵包會加深顏色,
無花果亦會因高溫而溶入麵糰內,唔知係咪就係因為咁,
包肉有少少濕,好似未熟透咁款。

 

Notes
- 原食譜係用牛油 20 克,鮮酵母 5 克。


- 法國麵包粉可用一般高筋麵粉代替。


- 合桃同無花果乾亦可用其他果仁及乾果代替。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 妳有無買佢本"回味"呀?
    [版主回覆02/18/2011 13:34:00]        我無買呀,不過我個 friend 有咪問佢借囉!

    回覆刪除
  2. 包無花果擺到唔記得...有冇過期家
    [版主回覆02/22/2011 23:43:00]        有冇過期我真係唔知喇,因為我係換過個密實袋 嚟 裝,唔知幾時到期 lu,不過我一向都唔怕食過期 嘢,我成日都話,我 哋細個果陣無呢個制度,都唔知幾時到期,咪又係咁食!         我都好清楚知道,邊 啲過期後會變壞,邊 啲過期後都仲食得 嘅。

    回覆刪除
  3. 包包做得好靚呀.    Yummy, yummy.
    [版主回覆02/22/2011 23:44:00]        多謝妳咁欣賞呀,個包即使唔食得,都睇得 吓呀!

    回覆刪除
  4. 我會叫呢d做 "黑古笠凸飽", 超鍾意食, 依家流緊口水!
    [版主回覆02/22/2011 23:45:00]        "黑古笠凸飽"!?咁我會話佢係 made in Africa!!

    回覆刪除
  5. 好似好好食咁喎!
    [版主回覆02/22/2011 23:45:00]        Ling,唔係好似好好食,係直情好食至真呀!

    回覆刪除
  6. 呢個包做得勁靚wor!
    [版主回覆02/23/2011 16:59:00]        多謝 moon 哥讚賞喎!         係呀,我整咁多次包,呢個賣相我最滿意呀!

    回覆刪除