2011年11月1日星期二

星洲炒米


    福建無福建炒飯;海南島無海南雞飯;星加坡無星洲炒米,真係佩服啲大廚嘅創意!!

 


    星洲炒米喺酒樓就食得多,但係自己整都係第一次。一直都唔係太敢煮炒米粉,一來自己本身唔係太好米粉啦,但最重要係怕炒到 碎濕濕之餘仲要黐哂鑊,預兩個人份量最後得番一個人份量,咁就真係搵嚟攪喇!上網睇過其他 blog 友嘅煮法,原來都唔駛點炒嘅,主要都係落水煮熟煮腍,之後加入其他配料兜勻就攪掂,咁就好好多喇!


 


    除咗知到煮法唔係想像中麻煩之外,促成今次呢頭 好事就真係要多得「惠康」,因為早排見到我食開嗰隻米減價,咁啱米缸又就快 無貨,咁就梗係走去買啦,點知原來買米仲可以以優惠價換購兩大包星洲炒米粉,雖然我未食過呢隻牌子嘅米粉,但我知道好多人都會專買佢嚟整炒米粉,而且喺度執緊貨嗰位職員叔叔都話俾我聽呢隻米粉好食,叫我試吓咁話,咁我咪換兩包返嚟試試囉,難怪另外嗰款烏冬無人換,剩番哂喺度啦!





 


材料:


青椒
紅椒
急凍蝦仁


韭黃


洋蔥


叉燒


雞蛋


米粉


清雞湯


 


調味料:


咖喱粉


咖喱醬




生抽


- 青、紅椒洗淨後去蒂去瓤,然後切條;蝦仁解凍後洗乾淨,挑去蝦腸,之後切雙飛。



-
韭黃洗淨切段;洋蔥去衣後切條;叉燒切絲;雞蛋拂打成蛋液,備用。



-
米粉用清水浸 10 分鐘至軟身,之後就盛起瀝乾水份,待用。



-
燒熱油,將蛋液煎成蛋皮,盛起後切成蛋絲。



-
之後逐一將青椒、紅椒、洋蔥、叉燒同蝦仁落鑊爆炒,之後盛起。



-
跟住爆香咖喱粉同咖喱醬,加入適量清雞湯煮開後,放入米粉。



-
用中慢火煮至米粉完全吸收哂水份後,就將其餘材料回鑊,加入鹽、糖同生抽調味。



-
最後加入韭黃,兜炒均勻後即可上碟。










就係呢隻炒米粉喇!同東莞米粉好唔同,入口無咁粗嚡之餘,仲好爽口。







好成功呀,啲米粉無炒到碎哂!






自己煮嘅好處係可以勁減油,清爽得嚟又健康。




Notes


- 唔同牌子嘅米粉,煮法會有所不同,請參考包裝袋指示。



-
咖喱粉香但味淡;而咖喱醬則味濃但香味稍遜,兩者同用互補不足。



- 唔用清雞湯的話,可用清水代替。



你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


3 則留言:

  1. 我唔鐘意食米粉....唔鐘意佢既口感...鐘意粉絲...河粉..
    [版主回覆11/14/2011 02:30:30]我都係咁話,咁多種粉麵之中,我最唔好米粉,覺得好乾、好嚡!不覺記得以前媽咪返大陸買過一隻叫「霸王花」嘅米粉,又爽又滑,幾好食呀,粉條仲好似即食麵咁鬈鬈哋o架!

    回覆刪除
  2. 我就好鍾意食米粉啦! 不過我都唔係好識炒, 有時炒到碎濕濕, 有時又硬屈屈, 呀媽炒米粉好好食, 不過唔想麻煩她煮。聽講呢款用黎炒幾好, 不過我試過都係一般。你碟材料好多,好靚。
    [版主回覆11/14/2011 02:26:48]首先多謝妳讚賞呀!……我原本都怕炒到 "碎濕濕" o架,但原來都唔係真係炒,我覺得似燜米多啲。

    回覆刪除
  3. 唔怪之得呢隻牌子既米粉貴過其他個D啦!
    [版主回覆11/14/2011 02:11:25]真係特別貴嗎?

    回覆刪除