2011年11月10日星期四

洛神花


    因為身體狀況關係,老竇已經好耐無去佢個農場 friend 度幫手喇!上星期個農場 friend 約咗佢見面,拎咗個大冬瓜同幾個佛手瓜俾我哋,除此之外,仲送咗啲自己種嘅洛神花 o添!






有咁多洛神花,自己又唔係太好酸,應該送咁啲俾 酸精就最啱喇,
點知佢話洛神花係好涼,上次飲完即刻
低,無福消受咁話喎!







新鮮嘅洛神花都係第一次見,顏色好靚呀!









呢啲就係曬乾嘅,直接用滾水沖就飲得!






仲有自家製洛神花果醬 o添,甜甜酸酸,幾好味,搽餅乾食一流!

2 則留言:

  1. 我年年當造時買黎煲水飲到佢唔見為止..依家有左新鮮既,都冇再用乾貨了...唔理咩濕, 熱,燥, 寒,涼...對我一概冇任何反應...飲多多都冇問題...之前係我樓下間花店, 仲見有盆栽既..真係結左粒粒果實係度呀...我幾乎有衝動買盆黎種...哈...
    [版主回覆11/14/2011 02:00:31]嘩,妳身體都幾好喎,飲咁多都無事,嗰日我飲完之後都覺得唔係好妥,個人好攰,挨晚五點幾六點都頂唔順,走去瞓咗差唔多成粒鐘先起身煮飯!…… 呢兩日喺Facebook度都見到Jacky Yu 話洛神花好涼!…… 咁難得見到有盆栽都唔買?反正妳都成日飲!

    回覆刪除
  2. 我想請問個樽是買的還是廢物利用,因為我未見過這種蓋,如果是買請問在那裡買?
    [版主回覆11/30/2011 23:58:49]呢個樽係人哋裝果醬送俾我o架,不過都係嗰隻 "牛奶布甸" 樽嚟o架!據我所見,凡係呢款樽都一定係配呢款蓋o架喎,乜有其他款式咩?喺烘焙店都有呢隻樽賣o架!

    回覆刪除