2011年12月12日星期一

有冇攪錯呀!!!

    有冇攪錯呀,新版嘅 blog 都一樣有問題,寫好哂 blog、上載好哂所有相,居然唔能夠插入 blog 度,已經唔只一次 o架喇,咁攪法咪積埋積埋好多篇 blog 都出唔到囉!!激死人呀 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ !!!!

2 則留言:

  1. 我無呢啲問題喎!
    [版主回覆01/25/2012 22:54:01]我發現原來我寫blog時,一定要先插入相片,然後才打字,若步驟相反的話,打完字就唔可以插相片喇!
    [嘩鬼媽回覆01/25/2012 08:24:24]我同樣有呢個問題,但Yahoo Blog個小編輯幫唔到我解決問題,結果我又差不多5個月冇寫過blog~
    [版主回覆12/13/2011 14:57:22]點解會咁o架?我去到Yahoo Blog 個小編輯版面都有好幾位blogger留言話有同樣問題喎!

    回覆刪除
  2. 我冇咁既問題喎...
    [版主回覆12/13/2011 14:57:38]點解會咁o架?我去到Yahoo Blog 個小編輯版面都有好幾位blogger留言話有同樣問題喎!

    回覆刪除