2011年12月18日星期日

聖誕禮物


    好耐都無收過聖誕禮物喇,大大話話都應該都有成十幾廿年,真係估唔到噚日會一次過收到 3 份禮物,全部都係學生 Ernest 同佢媽咪送 o架!











首先係一個人頭咁大嘅 panettone,未切開都已經聞到勁香,好吸引!







呢盒係「TWG」嘅聖誕紅茶,包裝非常精緻,同樣未開封
都已經聞到好特別嘅香味。






 

呢隻熊仔茶杯套裝係 Ernest 送俾我 o架,我個姓咁多筆劃、咁難寫,
佢都親手寫嚟送俾我,好感動哦!



喺呢度要再次多謝 Ernest 同佢媽咪送禮物,預祝佢喺日本有個開心聖誕假期!

2 則留言:

  1. 嘩..一次過收3份,仲要又食又飲又靚杯..超級有心呀....依家可以用靚杯沖返包靚茶歎返個靚蛋糕靚tea time啦...爽到呢^^cupcake都行埋一邊啦..
    [版主回覆12/18/2011 23:58:11]嘩,"四靚" tea time,我真係未歎過,聽落又確實超爽喎,wakakakaka!! ……不過加埋妳啲cupcake,咁就超勁爽喇!!

    回覆刪除
  2. 關老佈~~咩叫 "聖經紅茶" ?????????好唔好飲架?????????
    [版主回覆12/27/2011 17:52:04]咩 "關老佈" 呀!!??……改番個字喇,死嘢!!……好唔好飲?其實好depend on 個人口味喎,茶味比較清淡,但香味就好濃郁,我自己就幾鍾意喇!妳睇番《節日cupcake》個篇blog啦,我有影到茶葉相o架!

    回覆刪除