2012年6月20日星期三

自製手工番梘

哋唔好以為我癲到連番梘都要自製呀,睇真啲,呢篇 blog under「物重情更重」㗎!

 




其實呢兩嚿番梘係老竇個 friend 送俾我哋試用嘅,佢係不嬲都有整手工番梘嚟賣㗎!上面貌似綿羊嚿係用馬油嚟做嘅;而下面疑似 Hello Kitty 嚿就係用黑糖嚟做。用過之後都覺得幾好用,不單只用後清爽,而且唔會整到啲皮膚好乾,唔怪得之依家有咁多人都學習自製手工番梘啦!


4 則留言:

  1. 我真係冇諗你會自己整囉..都估到係人地送既大禮黎啦...
    話是話, 我都有諗過試下整架..見人地整得好靚又多模款, 最最主要係可以自己用返天然物料嘛....送俾人真係體面又體貼架...不過...........都係未搭到條筋囉
    [版主回覆06/22/2012 18:50:34]又未搭到條筋!?妳仲有咩筋要搭先?
    整包條筋都已經搭好喇,條番梘筋應該唔難搭喇!

    回覆刪除
  2. 快啲學啦
    [版主回覆06/22/2012 18:47:28]但係依家用靠咗沐浴露,覺得方便過番梘!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年6月21日 上午6:59

    馬油係好好用,在日本賣好貴,你爸爸朋友好叻呀,你們好有福氣了
    [版主回覆06/22/2012 18:48:46]我知馬油係好貴,不過我自己心理上覺得好恐怖!

    回覆刪除
  4. 仲以為你得閒成咁添!
    [版主回覆06/22/2012 18:48:31]唉,我都想呀,同妳一樣忙到無時間 update 個 blog 呀!

    回覆刪除