2013年11月17日星期日

紅麴方包 Red Fermented Rice Loaf

           早前 Ernest 媽咪同我講,有次問 Ernest 想食乜,諗住買俾佢食,點知佢居然話想食自家製麵包!食自家製麵包本來係一個理所當然嘅指定動作,基本上日日都新鮮出爐,但自從工人姐姐走咗之後,Ernest 媽咪就做到一腳踢,根本無多餘時間拎出嚟整麵包,頂上嗰個工人又乜鬼都唔識做,仲越幫越忙,難怪 Ernest 咁掛住以往 美好時光!所以我呢幾個禮拜如果有整麵包的話都一定分一半俾佢哋。之前整無花果合桃鄉村包 foccacia 都有俾佢哋,但原來Ernest 淨係食白麵包!所以我今次要特登整個 toast 俾佢哦!
 
        唔知點解,我成世人做好多都係事與願違:要搭嗰架巴士就永遠都送車尾,到唔使搭佢時就梗係第一架到,要搭嗰架就反而等好耐先嚟;平時去街市買餸時成日見到嘅嘢,到想買嚟食時就居然全個街市都無得賣;平時整嚫方包都唔多成功,而且最少都要用成兩個鐘以上先發酵到八成滿,今次諗住整個靚靚山形多士俾 Ernest 啦,點鬼知一粒鐘都唔使就已經發到黐實咗個模蓋,仲黐到實一實,開都開唔到,咁就唔想整方包都唔得啦!頂,真係激鬼死呀!!!
 
 

 
 
湯種
 
材料:
高筋麵粉    16
紅麴            1 湯匙

               80
 
- 紅麴放入石樁或攪拌機內打磨成粉狀。
 
- 將所有材料倒入細煲內,用中慢火邊加熱、邊攪拌直至達 65 並變得稠身。
 
- 熄火後攤凍,待用。

 
主麵糰
 
材料:
高筋麵粉    300
               5
               35
即用酵母
    5
              150 毫升

橄欖油       20
 
- 除橄欖油外,所有材料連湯種混合攪拌,逐少加水搓至起筋,之後加油搓成麵糰。
 
- 搓揉及摔打成光滑麵糰後滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 45 分鐘。
 
- 麵糰排氣後平均分割成 2 份,分別滾圓,靜置鬆弛 15 分鐘。
 
- 壓平麵糰,用擀麵棍擀薄成長橢圓形,將兩邊向內摺入。
 
- 將麵糰反轉,再次擀薄至與多士模闊度相約,然後由上而下捲起麵糰,捏緊收口。
 
- 將兩個麵糰放入多士模內,蓋上模蓋發酵至八成滿。
 
- 模蓋完全合上,放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗約 35 分鐘。
 
- 出爐後立即脫模,於架上攤凍。

以上材料份量可做 450 1 條。
 

呢個紅麴湯種唔使落色素都超鮮豔,仲好有營養價值哦!
 
 
 
 

唔知係咪因為今次用咗新買嗰包法國酵母,發酵力特強,
所以天氣咁涼都發到咁勁呢?
 
 



第二日用嚟整沙律多士,又靚又好食,滿足哦!
 
 

4 則留言: