2014年10月28日星期二

泡菜雜菜鍋

        知道有韓國部隊鍋呢樣嘢好耐,但就唔太清楚其實係乜,睇相咪又係一貫韓國泡菜鍋咁一鍋紅湯,加多個即食麵落去。咁啱 Maangchi 姨上個禮拜教整呢個韓國部隊鍋,佢話自己都未試過呢個菜式,只不過不斷有讀者叫佢教整,佢先至飛返韓國去唔同食肆試菜,之後再教網友整。
 
        睇番佢個網頁,原來呢個菜嘅來歷係源自於韓戰之後,美軍將午餐肉、香腸、火腿、茄汁焗豆等罐頭醃製食物帶入韓國,呢類罐頭食品對於當時嘅韓國人嚟講相當新鮮,於是韓國人就開始將佢哋加入傳統泡菜鍋內。
 
       清楚知道之後,我更加唔會試囉,就算係 Maangchi 姨都坦言佢唔覺得咁樣嘅煮法會好味,吸引唔到佢!喺我眼中韓國飲食都比較著重天然食材,又有自己一套嘅養生食療,甚至會用到中藥材入饌,就連一般煮餸或醃泡菜都會用梨去代替砂糖提供甜味。呢個部隊鍋無啦啦走去加啲罐頭食物及即食麵落去,最頂癮嘅仲係茄汁焗豆,真係想像唔到個味道有幾好食囉!
 
        雖然我自己就唔會整呢款部隊鍋喇,但睇完Maangchi 姨點整個湯底,又覺得幾吸引喎,就用自己鍾意嘅食材,再參考個湯底部份用料整個泡菜鍋啦!
 

材料:
娃娃菜
白蘿蔔
青口
京蔥
洋蔥
豆腐
粉絲
泡菜

調味料:
韓國辣椒醬
韓國辣椒粉
泡菜醃汁
蒜蓉
魚露

- 娃娃菜洗乾淨後切細;蘿蔔去皮後切粗粒;青口解凍後洗淨備用。

- 京蔥切去綠色部份及最外層,略沖洗後切粗片;洋蔥去衣後切粗絲。

- 豆腐切件;粉絲用清水浸至軟身;泡菜切細。

- 先將蘿蔔、部份洋蔥及豆腐落煲,加適量清水煲滾,之後轉中慢火煲至蘿蔔腍身。

- 調味料混合後,加適量熱湯拌勻,倒入湯內煮滾。
 
- 加入娃娃菜、京蔥及剩餘嘅洋蔥,翻滾後落埋青口、粉絲同泡菜,煮兩分鐘即可。
 
 

之前整芝麻豆腐雪糕時,將豆腐面同底比較硬嘅部份
切走,加埋入呢個泡菜鍋內,一啲都唔浪費哦!
 
 
 
 
 
味道超正,酸辣得嚟又食到蘿蔔同洋蔥
嘅清甜,仲有魚露嘅鹹鮮味。



4 則留言: