2015年5月5日星期二

瑞士汁豆腐乾

        上次鹵完雞翼同雞腳之後,跟住就買咗塊豆腐乾返嚟繼續鹵,原本想買埋雞腎、鴨腎之類物體,但凍肉店無得賣,得火雞腎,未食過又唔知好唔好食,所以最終都係無買到,加多兩隻蛋落去算數。
 
 

根據之前整過鹵水嘅經驗,鹵過豆腐乾之後煲鹵水汁就唔放得耐,
好快變壞,所以唔知大家有咩好提議,仲可以用嚟鹵咩
食物呢?如果無煮意的話我就倒咗去喇,
費事霸住雪櫃裡面珍貴嘅空間!
 
 
 

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 嗯,點解會咁講呢?我又細到大都食內臟㗎,係豬腸比較唔太鍾意囉,因為好肥,驚驚呀!^^"

      刪除
  2. 鹵水小食入面,我最中意就係豆腐乾!不過真係唔知鹵完佢特別易變壞~~
    你食唔食鴨舌?可以整下呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只前都唔知㗎,一直翻煲又翻煲都無事,直到整過豆腐之後,放雪櫃都變喇,後來 T&P 話我知整過豆腐之後就唔再用得,咁我先知咋!所有豆類製品都唔放得耐。

      哈哈,咁都俾妳撞中我唔食嘅嘢!!因為我成日都覺得好似同隻鴨 kiss 完仲完食埋佢條脷,覺得好核突,所以見到人食雞頸我都接受唔到呢,我份人有點怪!! ^^"

      刪除
    2. 都唔係怪嘅,各有所好嘛~~

      刪除
  3. 瑞士汁同鹵水汁係咪唔同咖?否則可以鹵"糯米花生釀豬大腸",係好好味,但您一定唔會食,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士汁其實咪即係調過味嘅豉油,同鹵水好唔同哦!

      哈哈,知我者莫若小月妳呀!! : )

      刪除
  4. 我好少鹵都係因為鹵左D汁好難處理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,不過見屋企有枝瑞士汁喺度,唔用過哂期又好浪費!

      刪除
  5. 我通常一次過連豆腐一齊鹵, 次之後啲汁就唔 keep囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係其實真正做鹵水的話,個汁應該係越鹵越好味,集合眾多食材嘅精華!

      刪除