2015年5月12日星期二

檸汁蜆肉扁意粉

       最近睇緊姚元浩嘅《元味好生活》,每集節目元浩都會邀請唔同嘉賓一齊體驗各種戶外活動,露營過夜及野外煮食。唔睇都唔知,原來台灣依家好興揸露營車到郊外露營,而且仲癲到每個家庭都為自己架露營車做出各樣主題,倒如民族風、all handmade decoration、法式風情等,真係大開眼界,最正就係架露營車可以變出一層角樓出嚟俾小朋友上去瞓。
 
        剛剛睇完男神王陽明同元浩玩越野飛車,超刺激,連周身肌肉、紋哂身,man 到爆嘅王陽明都全程乸埋塊面,用雙手掩護住個頭,皆因上落山坡嘅角度真係差唔多接近九十度咁滯,又無特別安全措施,仲恐怖過玩過山車,俾著我係座上客的話,我肯定暴斃車上,嚇都嚇死!!
 
        幾乎每一集元浩都會用到荷蘭鍋去煮食,佢勁讚好用,其實荷蘭鍋就係一隻戶外版「Le creuset」或「Staub」,都係一種鑄鐵鍋,不過就係用支架吊起,直接喺柴火上面煮食,最特別係鍋蓋經特別設計,可以放上燒著嘅柴同炭,實行上下夾攻!前幾集男神高以翔露營時就煮咗個海鮮蛤蜊意大利麵,最特別係佢用咗檸檬汁去煮,真係從未試過食酸味嘅意粉,但元浩試過之後又話估唔到咁好味,攪到我都想試吓!反正屋企都有檸檬,又可以順便清埋上次整韓式海帶蜆肉湯時用剩嘅蜆肉,不過我就用自己個方法去煮,因為用料唔同,起碼高以翔係用新鮮帶殼嘅蛤蜊去煮哦!
 
 

材料:
急凍蜆肉
洋蔥
蒜片
番茄
辣椒
扁意粉
 
調味料:
上湯

黑椒
檸檬汁

- 蜆肉解凍後略沖洗,輕輕榨乾水份;洋蔥去衣後切碎。

- 番茄洗淨,去蒂切粒;辣椒切碎。

- 燒熱油,爆香洋蔥、蒜片同辣椒,加入番茄同蜆肉快手兜炒幾下,離火。

- 煲滾水,加鹽,依照包裝袋上指示煮熟意粉。

- 將意粉加入炒過嘅材料內,加適量上湯,兜炒至收乾水份。

- 最後加鹽、黑椒同檸檬汁調味即可上碟。


味道比想像中好好多,酸酸辣辣,加上蜆肉
鮮味,最啱天時暑熱無乜胃口時食。






如果真係好似男神咁用新鮮蛤蜊加其他
海鮮料去整,肯定更加正呀!!



6 則留言:

  1. 我都有時睇這節目,J2 台,佢地扮到好似隨手都有食材,玩即興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係睇 TVB 個網,不過因為已經 delete 咗好多集,我整唔到 hyper link,所以咪連結到 Youtube 囉!

      但係王陽明嗰集應該真係即摘即釣哦!

      刪除
  2. 哩個好啱我口味,望落好吸引呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳要試試喇,對我嚟講,呢個味道真係好新鮮。

      刪除
  3. 賣相好吸引喎,您好有求新嘅精神呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月欣賞呀!

      係㗎,我一直都好忌短期內重覆煮同一樣餸,加上我又唔多食肉,食材選擇少咗好多,如果唔試新煮法的話,肯定悶死咗喇!

      刪除