2016年8月26日星期五

回禮

        好耐之前表姐送咗兩樽榛子朱古力醬俾我,我應承佢用個醬整番個西米布甸俾佢做回禮,不過因為早前不在狀態,乜都唔想做,所以一直都無行動。
 
        上個禮拜大表哥見到我因為藥物副作用關係,攪到依家又熱又濕嘅天氣手指都乾到爆拆,所以佢就送咗枝 "隱形手套" 俾我,等我成日濕水做嘢都唔使咁傷!
 
        趁依家狀態唔錯,整個西米布甸一次過做回禮算喇,懶得就懶嘛,哈哈!!
 
 
 
呢樽榛子朱古力醬好好味,搽麵包真係一流!
 
 
 
 
 
 
呢隻 barrier cream 只需搽好少好少份量,
就可以喺皮膚表面形成一層保護
膜,原本係醫護人員用㗎!
 





個布甸餡係朱古力醬溝栗子蓉,因為表姐係好鍾意食栗子呢!
 





原本我係諗住用火槍將焗好布甸個表面燒燶少少,
但唔知係我唔識用枝火槍定係枝 gas 用哂呢,
試過好幾次都唔得,最終都係放棄喇!


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 站喺我哋立場就係囉,但有時其實都唔知對方識唔識欣賞,始終自家製作口味跟商業產品有出入,食慣 "化學" 食物,未必會覺得自家出品好味呢!!

      刪除