2017年10月29日星期日

朱古力抹茶曲奇

        呢個星期天氣非常乾燥,最啱就係整餅乾曲奇,因為唔怕攤凍時受潮變腍,唔夠鬆脆,所以連我咁懶嘅人都起心整番次曲奇呢!! ^^"
 
 
 
我最鍾意整燕麥曲奇,皆因易整
又好食,又相對比較健康。
 





抹茶朱古力口味係我至愛!
 
 
 
 
 
 
都係整畀人食會比較有動力,自己食的話就
真係免喇,寧願瞓吓好過,哈哈!!
 





食譜參考:
 

11 則留言:

  1. 我和您一定唔會爭食,因我鐘意抹茶。
    係呢,想問下您,最近入唔入到我個blog呀?因個個都話唔入到>+<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一樣鍾意抹茶喎,咁點會唔爭食呢?

      係喎,真係入唔到,連 "我追蹤的網誌" 中都無咗妳個 blog 呀!!

      刪除
    2. 哈哈!打漏字,係唔鐘意呀!
      係囉,個個都話睇唔到,我细仔幫我檢查過,部電腦又己經整返好,真唔明???

      刪除
    3. 我想應該係妳個 account 有問題呀!

      刪除
    4. 小月: 我重估你不作公開,所以看不到呢...

      刪除
  2. 好耐無見啦~~我最近都整咗曲奇呀^^

    回覆刪除
  3. 你好! 真係好耐無見你! facebook 都無更新...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好耐無見喇!! ^^

      因為依家精神狀態唔係太好,個人好懶做任何事呢!! ^^"

      刪除