2017年3月22日星期三

入爐玻璃煲

        老友屋企真係好掂,次次都可以儲夠超市印花換嘢,對我嚟講,儲個印花都拍得住增肥咁艱難,依家仲連米都唔係超市買,真係幾乎無可能會有印花。
 
        老友今次仲犀利,印花多到換完個超大 mixing bowl 同量杯後,都仲有好多剩,問我有冇嘢想換,既然係咁,我都唔客氣喇,就換個玻璃煲啦!
 
返到屋企仔細睇,原來仲可以入焗爐㖭,
真係超正,多謝哂老友哦!!



8 則留言:

  1. 這個係煲?可以明火,乜唔係焗兜咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,我 Facebook 已回覆妳喇!

      刪除
  2. 我都覺得儲印花好難~~真係好,用得唔好嘥~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我嚟講幾乎係無可能咁滯呀!

      刪除
  3. 我都覺得儲印花係好困難,一定吾會儲夠換野,今次有過年買禮物已經算多,但有排都未夠數。見你講得個煲咁正,我補錢買左一個,可以入焗爐又真係啱我呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,乜原來可以補錢買呀?仲以為只有儲夠印花先可以免費換呢!

      咁妳用咗未呀?

      刪除
    2. 係呀,90個印花可以免費換,用45個印花,加錢就可以買,我仲未用呀,不果真係好鍾意。

      刪除
    3. 哦,原來係咁!老友一手一腳攪掂哂,所以我唔知有呢個情況。

      容量都夠大,所以好用。

      刪除