2009年7月14日星期二

一打玫瑰

        Winnie 真係好有我媽咪心,間中都會買花俾佢,今次佢就帶咗一打好靚嘅粉紅玫瑰嚟,襯埋啲綠色菊花就仲靚!Winnie,我代媽咪同妳講聲多謝!





        係佢教我咁樣插法 o架,有層次感,都幾靚喎!如果我有鬆動錢,插花都可能係我會學嘅興趣課程之一,但唔係首選囉!我諗我會揀學「水月流」。希望我冇攪錯個名啦,有的話就請更正


3 則留言:

  1. 係草月流呀
    [版主回覆08/15/2009 01:05:00]         嗯,乜真係錯 咗 呀?咁草月流同水月流有乜分別呢?

    回覆刪除
  2. 草月流係日式花藝其中一個派別,在東京設有草月流會館教授插花,在香港係一個比較流行及多人學派別,我自己都學緊;至於水月流我就末聽過了。
    [版主回覆08/15/2009 14:52:00]        嗯,我之前都見到有 blogger 學 水月流 日式插花呀!

    回覆刪除
  3. 佢應該打錯字,只有‘草月流’無‘水月流’的,我學草月流十幾年了,亦去過東京上當,你有時間去我個blog睇睇
    [版主回覆08/15/2009 15:25:00]        好呀!多謝妳!

    回覆刪除