2009年7月25日星期六

稻庭風烏冬 & 豬骨濃縮湯底

        之前 Louisa 屋企食過啲急凍手打烏冬,非常之正,又滑又彈牙,同喺日本食Shabu shabu嘅新鮮烏冬無乜太大分別,所以我叫佢買開烏冬時順便幫我同 Winnie 買埋。



就係呢隻稻庭風手打烏冬喇!


        記得上次同媽咪去日本旅行時,唔單只我哋兩個,仲有好多團友都只係添加烏冬,反而少人添肥牛,可想而之啲烏冬係幾咁好食呢!


         有次去街市餸時,經過一間凍肉舖,居然俾我發現到有 Louisa 上次用嚟煮烏冬嘅豬骨濃縮湯底賣,佢係原裝日本入口 o架,濃縮情度係可以開 9倍水,而且又唔係太貴,只係 $18,所以我都買埋番嚟煮烏冬,買一樽返嚟同 LilyWinnie 三個人分,每人都只係 $6,價錢都幾合理呀,真係無諗過屋邨街市都會有得賣!


         遲啲煮好烏冬後再同大家分享啦!


沒有留言:

發佈留言