2009年11月11日星期三

香草吞拿魚薯粒

        吞拿魚同薯仔係出奇地夾,非常好味!記得我第一次整吞拿魚薯仔菜式時,當啲吞拿魚一放落鑊度爆炒,啲香味真係好勁、好吸引,吸引到我老豆都要走入嚟廚房話好香呢!



材料:
罐頭礦泉水吞拿魚
薯仔
乾蔥頭
羅勒 ( Basil )
百里香 ( Thyme )
白酒


調味料:


OK 汁
蛋黃醬 / 沙律醬 ( Mayonnaise)
芥茉醬


- 薯仔刨皮後切粒,炸至金黃色後瀝乾油份,備用。


- 罐頭吞拿魚先隔去水份;乾蔥頭去衣後切碎。


- 燒熱油鑊,先爆香乾蔥頭,加入吞拿魚,灒酒,盡量炒至乾身。


- 之後加入調味料,兜勻後,加埋之前預先炸好嘅薯粒同香草,兜炒至所有材料均
  勻就得喇。



        雖然菜式簡單易做,但味道就相當不錯,用嚟做伴菜都幾好呀!



P.S.  啲薯仔我係用微波焗爐個「健康油炸食物」功能焗 o架,只需加入少量食油與薯仔粒撈勻,之後放入焗爐內,一按制,就變成咁樣啦!真係好方便,最重要係唔駛我處理炸完薯仔果鑊油! 不過今晚一時手重咗,落多咗油去撈薯仔,所以有部份炸得過燶,變得焦黑!


1 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆11/14/2009 00:33:00]        最衰薯仔炸 燶 咗 ,如果唔係個賣相仲吸引呀!

    回覆刪除