2009年11月11日星期三

Lunch @ POKKA CAFÉ

        星期一果晚約Winnie、Louisa、阿聰同 Kenneth 一齊去睇 Mozart 嘅經典歌劇《魔笛 》( Die Zaubleflöte ) 原本 Li Kien 都有買飛睇,但佢真係唔舒服得好緊要,所以最終都係無去到。


        揀得呢套 opera 睇,當然唔多唔少都係為咗聽夜后唱果首著名 aria "Der hölle rache" o架啦,我都唔例外, 因為我係勁鍾意聽花腔嘅!所以我都好鍾意聽 Rossini opera,因為幾乎首首都有 coloratura 嘛!但係唱就唔係好識唱啦,唱到個肚肌肉都攰埋都唱唔好! 不過今次就有少少失望,因為不但某些 performers 唱功唔係我心諗咁好,而且costume 仲 ………… 我覺得係不倫不類囉!!成晚最欣賞嘅,當然係飾演夜后女兒 Pamina 嘅黃英啦,真係簡直係中國人嘅光榮!不過飾演捕鳥人 Papageno Edelmann 都有不俗嘅演出,仲好生鬼攪笑!原來我哋睇果場仲有好友 Yuki 同師姐 Shanice 同台演出 o添!可能學佢哋講,我同 Yuki 識咗好耐,就算我哋坐喺 "山頂之癲",無一個 performer 個樣可以睇得到,但都好易認出 Yuki 把聲,佢唱功都真係唔差,唔怪得之佢可以喺澳門「威尼斯人」度同 José  Carreras 同台演出啦!能夠同 3 大男高音一齊演出,呢個經歷真係唔係人人都有機會。希望 Yuki 繼續努力,有機會成為香港Prima Donna 啦!


        原本晏晝 Winnie 同我係約Miss Cheng 一齊食 lunch 同佢慶祝嘅,點知佢真係忙到呢,連約好咗我哋都要推,咁無辦法啦,唯有等下次囉!( 點鬼知夜晚睇完 opera 之後,居然喺文化中心個大堂見到佢喎,佢話因為黃英俾飛佢睇喎,真係激死!!) 所以咪得番我同 Winnie 兩個食 lunch 囉,佢就揀咗去佢favourite restaurant 「POKKA CAFÉ」,今次係去尖沙咀北京道果間。佢話因為之前喺網上見到呢間 Pokka 啲裝修好靚,好似好 grand 咁,於是就想去睇睇實景喎。





我自己就覺得裝修太 "花碌碌",有啲眼花,反而幾鍾意呢
個壁燈佈置。


 



        哈,我專登影呢個調味瓶 o架,因為明明鹽同胡椒係分開兩個樽,但 Winnie 因為一路同我講嘢,一路拎起個樽,唔為意之下,佢既然一手拎起哂兩個樽,仲想一齊倒落碗餐湯度 o添!好彩佢及時發現,如果唔係實鹹到黐線!


 



        啲 "扮" 英式茶杯都幾靚呀!呢幅相其實係試機 o架咋,因為想叫 Winnie 示範一下佢嘅攝影技術,其實個景係離我哋座位好遠咁 zoom 埋佢 o架,都非常清楚呢!


 



呢幅都係出自 Winnie 嘅手筆。因為我唔識得用微距功能影相,
所以佢就示範俾我睇,教我點用,果然係好 sharp 呀!


 



         好喇,講咗咁耐,係時候開餐喇!首先上嘅當然係餐湯啦,係雜菜青豆湯,有裸麥包仔跟住一齊上。個湯 OK,不過 Winnie 就略嫌多油。我就反而覺得個包唔知點解會整到咁鬼甜,都未食過啲咁甜嘅裸麥包,真係浪費材料! 


 



        餐湯都未飲完,跟住就見到杯咖啡嚟到。唉!又試老人癡呆,唔記得叫個 waitress 後上,卒之攪到我哋食完哂嘢之後 "凍冰冰" 咁飲。 


 



        Winnie 個 set lunch 先到,係香煎龍脷柳伴炸雞翼。佢 order 果陣時已經問明個 waitress 有無薯菜跟,個 waitress 好肯定咁話無,仲話佢可以 order 跟飯或意粉上。因為 Winnie 瞓醒起身已經好晏,所以無食早餐就出嚟,佢當然覺得肚餓啦!所以就 order 埋跟意粉上。點知個 set 嚟到一睇,墊底嘅薯菜好豐富,可以話係有齊哂五色蔬菜 o添!唉,都唔知依家啲後生點做嘢 o架!


 



        呢個就係我 order 嘅茄汁焗雞扒飯。味道都唔錯噃,個茄醬唔會太酸,味道調得啱好,雞扒都算嫩滑,味道就一定唔會有任何要求 o架喇,因為一定俾急凍貨色你歎 o架啦!可能因為我始終唔係太好肉嘅關係,反而好欣賞啲雜菜喎,有紅蘿蔔、青椒等,最好食就係茄子,唔太硬又唔太腍,帶小小爽口,配埋茄醬一齊好好食。我喺屋企好難煮到呢隻口感呀!唔係因為我啲烹飪技術差,而係我要就我老豆,樣樣蔬菜都要煮腍啲,無計!


 


        Winnie 個 set 就唔知幾銀啦,我個就盛惠 $75,算係咁啦,不過好耐都未試過食到咁滿足lunch 好耐啦!因為平時喺屋企餐晏一定唔會煮飯食,就算出街食都唔會叫飯食,豐富極最多都只係喺快餐店食過 tea set,因為我哋成家都唔係 "飯桶",唔慣晏晝食飯,果日都係因為無得好揀先迫住要揀飯咋!所以食得好飽,就連睇 opera 之前約好Louisa 三個人一齊去 Sheraton Hotel 間 coffee shop 求其食少少頂肚,都唔係好食得落,因為仲未落隔


        係喎,順便喺度多謝埋 Louisa "萬歲" chicken ceasar salar 同 fish & chips 先!


1 則留言:

  1. 自從沙田間pokka執左, 我都好耐好耐冇去pokka, 仲有一個原因, 係他們的奶茶真係澀到胃痛........其他都不錯的, 日式西餐我都鍾意.
     
    我都鍾意古典音樂, 不過主要係insrumental, vocal就興趣少d, 同埋我都係聽cd.
    [版主回覆11/11/2009 23:15:00]        吓,沙田間 Pokka 都執得!?反而我 哋屯門果間又企得住喎,都開 咗好耐喇!         唔係呀嘩, 啲茶會澀到胃痛咁誇張!所以自從接受到咖啡之後,都好少飲檸檬茶喇,因為開唔中飲一次檸檬茶,個胃都會有少少怪怪 哋,但又不至如會痛囉!         得閒聽多 啲 live concert 啦,現場聽個感覺同感受跟聽 recordings 差好遠呀,現場聽會震撼好多!我任何 genre 嘅古典音樂都鍾意,無論 instrumental、orchestral 定係 vocal 我都一樣有興趣。

    回覆刪除