2011年6月23日星期四

淮鹽七味雞翼

        今晚教琴夜返,但係又要煮飯,真係要整啲快、靚、正嘢!


        晏晝用真空煲煲好雜菜湯,放工返到屋企明火煲番廿分鐘就有靚湯飲兼有雜菜做餸。除咗咁,仲要整啲肉俾老竇食,所以煲落湯之後,我就醃定啲雞翼喺雪櫃,返到嚟煲番滾啲湯時就開爐焗雞翼,真係完全唔嘥時間,夠哂快手又方便!



材料:
雞翼
麥芽糖


醃料:
淮鹽
七味粉

紹酒
日本醬油
老抽


- 雞翼解凍,洗淨後用抹手紙索乾水份。


- 將全部醃料材料撈勻,之後放入雞翼醃好。


- 雞翼醃好之後,放上烤盤,放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗 10 分鐘。


- 將雞翼反轉,再焗多 7 - 8 分鐘。


- 用麥芽糖搽勻雞翼表面,放番入爐,用烤焗功能 ( grill ) 焗多 2 分鐘就攪掂。



味道有多種層次,鹹、辣、甜都食到,最特別係淮鹽味,
一食就食得出!


 


Notes
- 無淮鹽的話,可用普通鹽代替。


- 麥芽糖可預先用熱水座熱或放上焗爐頂用熱力軟化,會更加容易搽上雞翼表面。


- 鍾意的話,雞翼出爐後可以再灑上七味粉,令味道更加香辣。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. d色靚到無得食齋睇都好正啦!
    [版主回覆06/26/2011 00:08:00]        Ling Ling 妳真係識講 嘢 呀!

    回覆刪除
  2. 整皺張鍚紙, 係唔係有作用架?
    [版主回覆06/26/2011 00:07:00]        係 o架,次次都唔黐,不過因為錫紙真係太薄、太易爛,整皺完之後總會有一、兩個肉眼睇唔到 嘅窿,到焗完拎起張錫紙就發覺 啲油 流哂落個盤度!

    回覆刪除
  3. 得四隻边樹夠食呀?
    [版主回覆06/26/2011 00:04:00]        夠o架喇,兩個人食飯咋嘛!

    回覆刪除
  4. 雞翼我唔食....呢次冇野好搶
    [版主回覆06/26/2011 00:04:00]        好少可有人唔食雞翼喎!但印象中妳好似都有好多 嘢都唔食喎!

    回覆刪除
  5. 雞翼打針位呀..超多激素荷爾蒙..尤其女性..少食為妙
    頭頭尾尾, 手手腳腳,燒豬, 燒肉, 燒鵝,內臟, 牛腩 ,牛雜....幾千萬樣野我都唔食
    [版主回覆06/26/2011 16:15:00]        啲人又話 喺條頸度打針 嘅!?         嗯,咁妳完全合哂資格練仙喎!

    回覆刪除