2011年6月26日星期日

燕麥全麥香蕉蛋糕 Whole Wheat & Oat Banana Cake

        講開香蕉,都好耐無整香蕉蛋糕喇,就整番個食先!不過今日呢個蛋糕唔係用急凍香蕉整,係用老竇早幾日買返嘅新鮮香蕉整 o架!



材料:
低筋麵粉      150 克
全麥麵粉      50 克
燕麥片          20 克

泡打粉          1 茶匙
梳打粉          1/4 茶匙
鹽                  1/4 茶匙
牛油              125 克
黃糖              125 克
雞蛋              2 隻
香蕉              2 隻 

- 牛油室溫放軟;所有粉類同鹽先過篩 3 次,之後加入麥片拌勻。


- 用膠刮將牛油壓成忌廉狀,加入黃糖拌勻後,用電動打蛋器打至發白。


- 將粉類混合物倒入牛油霜內,用電動打蛋器低速拌勻成粗粒狀。


- 香蕉去皮後直接加入麵糊內,再加入雞蛋,以低速拌勻。


- 將麵糊倒入焗模,之後將麥片灑於麵糊上。


- 放入已預熱至 170°C 焗爐內,焗約 50 - 60 分鐘至蛋糕熟透。


以上材料份量可做 21cm X 11cm X 6cm 長型蛋糕一個



今次除咗用熱風烘焗,仲開埋爐頂支石英管,做到烤焗功能,
果然唔再出現 S 字割紋。


 



咗全麥粉同燕麥片,令蛋糕變得高纖又健康。



 


Notes
- 當麵糊同香蕉及雞蛋拌勻後就要立即停止攪拌,以防麵糊起筋,令蛋糕唔夠鬆軟。


- 香蕉亦可預先用叉壓成香蕉蓉,但會失去粒粒香蕉口感。


- 若果用即食燕麥片整的話,麥片會因為受熱而完全溶入麵糊內;如果用原片燕麥片
  ( rolled oat ) 的話,則可以保留煙韌麥片口感,可因個人喜好選擇燕麥片。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:


  1. [版主回覆06/26/2011 23:48:00]        Thank you!

    回覆刪除
  2. 焗五分鐘後...開爐在蛋糕介一刀再焗咪冇 S 紋囉!
    [版主回覆06/28/2011 03:05:00]        妳唔記得上次同妳撞香蕉蛋糕時,妳都話妳整 嗰個靚過我 嗰個 好多咩?我不 嬲都係好似妳咁做 o架,不過割完之後,始終都係 S 字形,後尾先知原來係因為我個爐無正式發熱線所致!所以今次我用 grill 加 convention,多支石英管 喺頂真係好好多,連焗麵包都金黃好多呀!

    回覆刪除
  3. 頂...又係蕉..即閃....
    [版主回覆06/28/2011 03:01:00]        吓,蕉妳都唔食 o架!?我好鍾意食香蕉蛋糕喎!

    回覆刪除