2011年7月13日星期三

柚子蜜磅蛋糕 Pomelo Honey Pound Cake

        今朝一早起身,食完早餐、做哂全屋清潔、再煲落湯後,見時間尚早,就整定個 pound cake 聽朝做早餐。


        整 pound cake 非常容易快手,加埋現成柚子蜜,前後都唔駛一粒鐘就已經攪掂出爐兼洗乾淨哂所有用具,真係名符其實快、靚、正!



材料:
牛油             
100 克
糖                  30 克
鹽                  少許
柚子蜜          50 克
橙皮茸          半個橙份量
雞蛋              2 隻
低筋麵粉      100 克
泡打粉          1/2
茶匙


- 牛油預先室溫放軟;雞蛋拂打成蛋液;粉類過篩 3 次。


- 用較剪將柚子蜜內嘅柚子皮剪碎;蛋糕模內墊牛油紙


- 牛油、糖、鹽、柚子蜜同橙皮茸同放兜內,用電動打蛋器打至鬆軟發白。


- 蛋液分 4 - 5 次加入牛油霜內,用打蛋器均勻混合。


- 粉類分 3 次篩入,用刮膠拌勻至無粉粒為止。


- 將麵糊倒入模內,放入已預熱至 170 °C 焗爐內,先焗 10 分鐘。


- 拎出蛋糕模,用刀麵糊表面割開一條約半吋深直紋。


- 之後放番入爐內焗多 25 分鐘至熟,出爐後放涼即可切件享用。


以上材料份量可做 18 cm X 9 cm X 7 cm 長方形蛋糕一個。



卒之都知道點解焗嚫蛋糕都唔可以有直裂紋,原來係因為我個爐無發熱線
所致,依家每次頭 10 分鐘都開埋頂嗰枝石英管嚟焗,
就成功焗到喇!


 



因為個 tea-lunch 食得太飽,所以自己無食到,老竇食完就話好香橙味,
甜度亦啱好喎!不過柚子味真係好香,焗緊時已經聞到,
到切件影相時就更加香濃,一路影、一一路流口水呢!


Notes
- 蛋液必須分多次拌入牛油霜內,否則容易油水分離,完全無法混合。


- 柚子蜜用量可以依個人口味增減。


- 橙皮茸可用檸檬皮茸或柚子皮茸代替。
 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 好唔明咩事係都要有條紋仲要直呢..你打算係度賽車定跑馬呢...
    [版主回覆07/14/2011 00:04:00]        係要證明原來唔關我 嘅 做法或手勢出錯!我性格係咁,一日攪唔清楚 嘅事,我都會食唔安、 瞓唔著!

    回覆刪除
  2. 自家廚房CasaCookery2011年7月13日 下午10:20

    我仲有半支柚蜜, 哩個一定要試整~
    [版主回覆07/14/2011 00:05:00]        咁快 啲整啦,鍾意柚子蜜 嘅人一定會鍾意呢個蛋糕!

    回覆刪除
  3. 柚子正啦!
    [版主回覆07/17/2011 00:39:00]        正就整啦!

    回覆刪除
  4. 晨早都話你個爐冇發熱線超唔係路架喇!
    [版主回覆07/20/2011 15:37:00]        所以依家咪 "醒水" 開番頂支石英管 嚟焗囉!

    回覆刪除