2011年10月30日星期日

全麥香腸包



    一直以嚟我都比較少整有餡包,因為自己唔係太好,始終鍾情簡單樸素嘅歐陸包多啲,而港式嘅牙印包就更加盛惠哂喇!!唔好話 DIY,連買都唔會買嚟食呀!

 


    港式包中,我淨係會食菠蘿包、香腸包同椰絲檳,其他越多花款、越多餡料、越係軟身、越大機會留有牙印嘅包包真係避之則吉呀!


 


    呢個禮拜突然想食腸仔包,見星期五朝早比較得閒兼好晏先出動教琴,所以試一試整啦!





 


材料:


高筋麵粉   100
全麥粉   30


即用酵母   2


    1


    15


蛋液   12


    60 毫升


橄欖油     5


香腸   4


 


- 將麵粉、酵母、鹽、糖同蛋液倒入食物處理器內,逐少加水攪拌至起筋。


- 加入橄欖油,繼續搓成麵糰。



-
拎出麵糰,放上已灑粉嘅枱面上,搓揉摔打成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,包好保鮮紙,發酵約 45 分鐘至兩倍大。



-
拎出麵糰排氣,平均分割成 4 份並分別滾圓,冚上保鮮紙,靜置 10 分鐘。



-
將麵糰分別搓成幼長條狀,之後圍住香腸繞圈,黏緊收口。



-
放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,冚上保鮮紙,發酵約 45 – 60 分鐘。



-
麵糰表面掃上剩餘蛋液,放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘即可。

以上材料份量可做麵包 4 個。






第一次試呢個做形,唔算太難,但一定要將麵糰盡量搓至幼身,
否則發酵之後就唔夠靚仔,成隻 "豬" 咁款!






Lily 完全估唔到係我自己做,仲以為係喺街買嘅,佢話叫我拎出去賣喎!


 


Notes


- 無全麥粉的話,可全用高筋麵粉。

- 將麵糰搓成長條形時,雙手必須一邊搓一邊拉長。



- 如果唔想成品太深色的話,掃蛋液時就唔好掃太多。


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


 


 

 

 

 

1 則留言:

  1. 我都鐘意歐式包多...咬落有質感...咩叫"牙印包"呀...hahahah...
    [版主回覆10/31/2011 16:35:06]係呀,歐包好好食。…………牙印包?說來話長,妳search番我之前篇《粟米軟法包》睇睇就知o架喇!

    回覆刪除