2011年10月10日星期一

是時候了……

        早幾日收到 Yahoo!Blog 寄 e-mail,話兩日後就進入升級第二階段,如果仲未升級到新版 blog 的話,就唔可以再 update 新 blog。


        喺咁嘅情況下,想唔轉都唔得啦!其實睇到其他 blogger 轉用新版之後,好多原有功能都無咗,而且 blog 友欄都無埋,好多都 "失去聯絡",真係唔係好想轉! 不過依家 "死期" 都到喇,咁咪唯有死死氣搬家罷啦!

        早前聽 T&P 講,佢搬家都搬咗成幾粒鐘先搬得完,唔知我又要搬幾耐呢?Anyway,各方友好,新 blog 見喇!


6 則留言:

  1. 我仲未有時間搬呀...點算?
    [版主回覆10/10/2011 23:48:31]其實都唔太嘥時間,按一、兩個掣就攪掂!妳臨 offline 前咪 up grade 囉,到下次開機時應該已經搬好o架喇!

    回覆刪除
  2. 關注我...萬一你蕩失路去左孟加拉我去認領你返黎.
    [毛豆回覆10/11/2011 00:27:14]仲可以係最頂按入"我的設定"度睇人地既新post ,到訪人數等..
    [版主回覆10/11/2011 00:05:18]好,即到!
    [毛豆回覆10/10/2011 23:49:21]按入我張相.即去到我blog ,之後係我張相下邊有關注, 按入即可.
    [版主回覆10/10/2011 23:44:10]我依家都唔係好識用,點樣關注?

    回覆刪除
  3. SEE U IN NEW BLOG LA ! HA ! HA!
    [版主回覆10/12/2011 19:07:51]依家見到我嗎?

    回覆刪除
  4. 搬去邊ar??我覺得新Blog好難睇,搵以前睇過ga食譜難度高咗,總之睇唔慣啦 =.=
    [版主回覆10/12/2011 19:12:23]都係 Yahoo 啫!我反而覺得寫 blog 煩好多囉!!插入相片時無咗相簿分類,簡直係大海撈針,跟住唔知點解反應超慢,寫一篇 blog 耐到呢 ……… 之後登出嚟個格式同我寫陣完全唔同哂!

    回覆刪除
  5. 我好似由星期五搬到尋日仲搬緊XD
    你咁快手執好~
    [Scorpio回覆10/13/2011 16:33:31]我好似06開始
    [版主回覆10/12/2011 19:12:38]吓,咁誇張!?可能妳寫得耐過我,大把相同資料要搬。

    回覆刪除
  6. 見到 LA ! HA ! HA!

    回覆刪除