2011年10月25日星期二

香橙朱古力曲奇 Orange Chocolate Cookie


    呢個曲奇係上個禮拜五整o架喇,係應阿 Bill嘅要求整嘅。佢話佢唔鍾意食其他餅乾,淨係鍾意食曲奇,但係工人姐姐又唔肯整俾佢食,咁所以我就應承佢,等我得閒就整俾佢食啦!咁我問佢鍾意食咩味,佢就話要有朱古力粒嗰種,加上我又記得佢話過鍾意橙味,於是我就加埋橙皮茸落去一齊整,所以特別香。


 


   星期日上到去 Miss Cheng 屋企,阿 Bill 已經同爸爸、哥哥落咗去 club house 游水,淨番 Miss 一個喺屋企,咁我就見佢先試味,佢一見到就已經話阿 Bill 肯定唔駛無耐就清哂所有曲奇,果然係知子莫若母!!


 


 


 


材料:


低筋麵粉    125


泡打粉    1/2 茶匙


牛油    50


固體菜油    50


砂糖    30


黃糖    30


雞蛋    1


橙皮茸   1/2 個橙份量


朱古力粒    適量


 


- 粉類過篩 3 次;牛油室溫放至軟身。


- 將糖、牛油及固體菜油放入兜內,用電動打蛋器打至發白。


- 加入雞蛋,打至蛋液與牛油霜完全混合。


- 篩入粉類,用膠刮拌勻成麵糊。


- 最後將橙皮茸同朱古力粒拌入麵糊內。



-
用匙羹將麵糊逐小勺上已墊牛油紙嘅烤盤上。



-
放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 10 - 12 分鐘即成。

以上材料份量可做直徑 2 吋半曲奇約 20 塊。



 




成品非常鬆脆,老竇一食就即刻讚!






橙同朱古力真係好夾,係繼綠茶同紅豆之後,另一對 "模範伉儷"!


 


 


Notes


- 加入固體菜油,可令成品更加鬆脆。


- 麵糊勺上烤盤時,需預留一定空間俾麵糊膨脹。


- 出爐後,等到曲奇變得較硬身後先移到架上攤凍。


 


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


2 則留言:

  1. Let me try..........^^
    [版主回覆10/29/2011 23:24:00]Good, it's worth to try!!

    回覆刪除
  2. 我唔try , 你整埋我份咪得囉....hohohoho~~~
    [版主回覆10/31/2011 16:30:46]乜妳咁懶o架! : (

    回覆刪除