2011年10月19日星期三

洋蔥煙肉包 Pain aux Oignons & Bacon


   上次因為整 ciabatta 而預備咗一大嚿麵種,相信整多幾次麵包都夠用,今日就再跟同一本食譜整個洋蔥煙肉包。


 


    原本喺書裡面係兩個食譜 o架,分別係洋蔥包同煙肉包,當我一睇到呢兩個食譜之後,真係好想兩個都整,但係我又懶,費事分開兩次整,所以就綜合咗兩個食譜一次過整出呢個洋蔥煙肉包。


 





 


材料:
高筋麵粉      150
即用酵母      1.5


        


      90 毫升
麵種      40
洋蔥
     20
煙肉      20


- 麵種切細件;洋蔥同煙肉切細粒,備用。

- 除洋蔥同煙肉外,將其餘材料全部放入食物處理器內攪拌成麵糰。

-
拎出麵糰,放上已灑粉嘅枱上,用手壓平麵糰,包入洋蔥同煙肉粒。

- 之後續搓揉及摔打成光滑麵糰。

- 將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙包好,發酵 45 鐘。

-
拎出麵糰排氣後再次滾圓,靜置 15



-
麵糰表面灑上少少粉,然後排氣並再次滾圓。



-
烤盤墊上入爐防黐蓆,然後再喺蓆上灑粉,將麵糰放上後用刀喺麵糰表面割紋。



-
用乾布冚住麵糰,發酵 1 小時 30 分鐘至兩倍大。



-
焗爐內放入一碗水並預熱至 220 °C,之後將麵糰入爐焗約 25 分鐘至熟。



以上材料份量可做
300 麵包一個。





同上次個 ciabatta 一樣,外表香脆,裡面非常軟熟,
麵種
嘅威力真係不容忽視。





洋蔥同煙肉嘅鹹香,好食到停唔到口!


 


 


Notes


- 麵種做法,請參考《意大利拖鞋包》,若麵種係之前做好並放入冰格保存的話,需預先一晚
  移至雪櫃內解凍。

- 高筋麵粉可用法國麵包粉代替,做出較硬脆口感。


 


- 搓麵糰時,最好先扣起小量水,即使較為乾身亦唔緊要,因為當包入洋蔥之後,就會慢慢
  滲出水份,到時再酌量加入麵粉調整濕度。


 


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


 

 

1 則留言:

  1. 張相同個包都好靚喎~ 洋葱+煙肉冇一款咁單調
    [版主回覆10/24/2011 01:08:18]多謝妳讚賞呀!係呀,兩樣溝埋一齊整,個包更加滋味!

    回覆刪除