2011年10月24日星期一

草莓乳酪雪糕 Strawberry Frozen Yogurt


    依家 Froyo 大行其道,但我就一次都未食過,因為都覺得幾貴,唔捨得食。

   
但錢都唔係問題,最重要係我驚佢勁臊,如果真係臊到我頂唔順的話,都唔知點算好囉,又無人幫我跟手尾,唔通自己食過哂先俾人食咩!我呢世人最怕就係嘥嘢,尤其係浪費食物,真係救幾多貓狗都唔掂,到時真係貼錢買難受!!

    所以,都係繼續秉承住我句格言:想食咩,咪自己動手整囉!用自己食得到嘅乳酪嚟整,實食無黐牙啦!



材料:
草莓乳酪   400
檸檬汁   1 湯匙

- 將材料倒入容器內,之後用電動打蛋器攪拌均勻,放入冰格雪 2 個鐘。

- 拎出用電動打蛋器打鬆,放入冰格雪 1 個鐘。

- 重覆以上步驟 3 - 4 次,之後雪至硬身即可。





成品比雪糕清爽,且入口即溶





加埋雜莓同燕麥方脆一齊食,好味!



Notes


-  因唔同牌子嘅乳酪其甜度亦會唔同,可依個人口味加入適量糖。

- 如果用原味乳酪做的話,我加入新鮮士多啤梨或急凍士多啤梨一齊攪打。

 


 


  你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


1 則留言:

  1. 好多野都可以自己整..成本極低又食得安心....
    [版主回覆10/26/2011 16:50:59]完全同意呀!!讚! : )

    回覆刪除