2012年7月10日星期二

坐飛機來港的大馬蒜頭 & 乾蔥頭

Ernest
媽咪話香港賣嘅乾蔥頭唔靚,唔似得喺大馬嗰邊賣嘅咁靚,粒粒都又紅又大。咁 Ernest 外婆喺大馬飛過嚟探佢哋,仲帶埋啲乾蔥頭過嚟,咁我就可以見識一下喇!

大馬賣嘅乾蔥頭真係好靚,果然粒粒都又大又紅,仲好有光澤㖭喎!
右邊
嗰個啡色蒜頭我諗大家喺香港都未見過
有得賣喇,聞落好香㗎!




今晚就用咗幾粒乾蔥頭嚟整豉椒南瓜燜雞翼。

4 則留言:

  1. 乾蔥我係街市買都係咁上下咋,一袋裝住既.都好靚架.
    另外一粒似黑蒜咁 ,不過淺色少少..凡係深色既都係風味濃郁d既...
    碟餸睇落好惹味咁喎
    [版主回覆07/18/2012 00:12:19]我附近個街市就無咁靚乾蔥頭賣喇!
    蒜頭衣係深啡色,但蒜肉都係白色㗎!
    無錯,好惹味呀,妳要試嗎?

    回覆刪除
  2. 香港好在乜都入得口乾蔥頭我都好鍾意用!
    南瓜配乜都好食
    今日整左南瓜焗好好味
    [版主回覆07/18/2012 00:10:18]我都係南瓜精一名呢!!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年7月13日 上午11:51

    幸福呀,其實點止呢樣在香港唔靚呀,好多東西食品都係在外國買回來好吃好用,唔係外國月亮特別靚特別圓,這個只係講事實,我有好多烘焙的東西都由澳洲買回來,葯品由加拿大買回來,好多食物美國都係好正又平的.唉~無奈
    [緊張大師-小女人回覆07/18/2012 09:34:22]
    [版主回覆07/18/2012 00:09:34]完全認同呀!我都係咁同我個 friend 講,香港賣嘅食物又唔靚、又無味,size 又唔夠………

    回覆刪除
  4. D蔥花切得好靚 !
    [版主回覆07/18/2012 00:08:00]唔駛切㗎,用隻叉係咁刮啲蔥就做到呢個效果㗎喇!妳試試呀!

    回覆刪除