2012年7月17日星期二

自家製花生醬 Homemade Peanut Butter



噚日 dayoff 喺屋企勁充實,由朝到晚都匿喺個廚房度,整麵包、整花生醬、整日式芝麻將、包餃子做晚餐,真係做到無停手,攰到想死呀!!


 



呢個花生醬食譜其實

Louisa
咗我好耐㗎喇,不過因為食開樽花生醬食極都未食完,無理由又整樽新㗎,所以一直到近排食哂先整囉!

 





材料:

花生     300

  30

 1 / 2茶匙

橄欖油  2茶匙



-
先將花生放入焗爐內用 120 - 140 焗至金黃及香味出,略為攤凍之後就用手將花生衣
  捽走。




-
將去衣花生放入攪拌機內打碎成花生粉末,之後倒入食物處理器內。




-
加入糖及鹽一起攪拌約 2 分鐘,然後靜置約 5 分鐘,等花生油滲出。




-
加入橄欖油,再次攪拌至柔滑即成花生醬。

 


攪緊花生醬時已經聞到勁香,真係想即刻試味呀!





 


味道唔錯,非常香口,不過減糖後仍覺味道略甜,
下次再整就落
20







Notes

-
無焗爐的話,可將花生放白鑊內,用慢火炒至金黃香味出。




-
由於花生粉末密度比較高,食物處理器攪拌時會比較困難,需間中用匙羹將之撥鬆,方便
  攪拌。




- 如果鍾意的話,可以喺完成之後加入花生碎做成粗粒花生醬。

3 則留言:

  1. 你咩事放假都搞到自己一頭煙呀..有得抖都唔曉...好充實了呀
    嘩..呢家野, 令我諗起細個時屋企d大人..係用手炒香d花生,再去衣,然之後用石磨磨架
    [版主回覆07/20/2012 16:30:17]呢樣更加緊要呀!
    [毛豆回覆07/18/2012 00:13:22]所以依家留返俾我既記憶,唔單止係果味道..更加係一份情感...思念
    [版主回覆07/18/2012 00:06:35]咁唔係,真係犯賤呀!
    嘩,妳家人咁有心機整,啲食物特別有人情味呀!依家有機器代勞好好多喇!

    回覆刪除
  2. 如果無食物處理器, 用攪拌機得唔得呀?
    [版主回覆07/20/2012 16:29:36]咁又唔知喎!我諗用 "神仙棒" 會好啲!

    回覆刪除
  3. 正wor!!!!我勁鍾意食花生醬,望落唔難整。
    我又偷下師,搵日整黎試下先
    [版主回覆09/04/2012 14:16:27]要喇,要喇!

    回覆刪除