2012年12月17日星期一

金寶焦糖蘋果磅蛋糕

上個禮拜初一時,換咗幾個供佛蘋果落嚟,一心諗住整焗金寶蘋果做甜品,之但係個腦突然間又閃一閃咗個焦糖蘋果磅蛋糕出嚟,攪到我心大心細,都唔知整邊個好,後來把心一橫,索性將兩個食譜 combine 埋一齊,一次個滿足哂我兩個願望,嘻嘻!





呢個整法超好食,口感非常豐富:蛋糕鬆軟、蘋果腍甜、金寶酥脆。





 




唔知點解呢幾次整嘅磅蛋糕個質地都好鬆軟,誇張啲講句真係偏向
雪芳蛋糕質感,唔知係因為用法國發酵牛油嘅關係,
定係因為減咗牛油份量,所以成品無咁紮實呢?






 




磅蛋糕最啱就係配一杯紅茶,可以減輕蛋糕嘅甜膩感覺。





有興趣整的話,可參考《肉桂焦糖蘋果蛋糕》及《金寶蘋果批食譜

7 則留言:

  1. 睇落好吸引,配紅茶絕配!
    [版主回覆12/21/2012 19:28:12]無錯,同紅茶最夾。

    回覆刪除
  2. 呢個好飽肚架...一件夠晒份量呢!
    [版主回覆12/21/2012 19:28:55]係呀,食一件即刻覺得有嘢到肚喇!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年12月18日 上午8:08

    你就好啦話變就變我幾時可以學到你咁呢有排學呀?我記得我學過一個古老蘋果批比我老公食佢話係文華酒店水準但我遺失了食譜想整都整唔番啦,只好看著舊照回味
    [版主回覆12/24/2012 21:59:35]原來係咁!
    [緊張大師-小女人回覆12/22/2012 09:24:35]唔係呀,我留在學校叫她們補回無晒結果,咪算啦.
    [版主回覆12/21/2012 19:33:36]唓其實只係喺個蛋糕灑上金寶脆粒啫嘛,無乜特別喎!
    咁重要嘅嘢都唔好好保存呀!

    回覆刪除
  4. 講到咁好食, 又唔 combine 埋食譜俾人, 你估人地好似你咁聰明咩 !
    [版主回覆12/21/2012 19:31:29]吓,我咪俾咗食譜條 link 大家囉!!

    回覆刪除
  5. 你個蛋糕係唔係好濕潤呢?
    [版主回覆12/24/2012 22:07:06]好容易咋嘛,加適量奶咪得囉!我借過一本磅蛋糕食譜係咁教㗎,妳睇番我之前個咖啡磅蛋糕食譜,參考一下水份材料用量啦!
    [Mrs. Benz 班太回覆12/24/2012 10:14:16]因為我鍾意呢款蛋糕係濕潤D, 唔會好似牛油蛋糕咁, 不過我整極都唔得
    [版主回覆12/21/2012 19:30:12]唔係呀,點解咁講呢?

    回覆刪除
  6. 正呀,我好鐘意面果層,不過食完就肥死啦。
    [版主回覆12/21/2012 19:29:38]唔緊要啦,簡唔中先一次,又唔係日日食!

    回覆刪除
  7. 依~ 好新鮮的配撘,好好味咁尼~ 你嗰blog好多野食呀!
    [版主回覆12/24/2012 22:04:44]係好多嘢食,不過全部都唔係高檔貨呀!妳唔好介意喎!

    回覆刪除