2012年12月17日星期一

鬆軟厚 pancake


Pancake 好多時都會整,尤其係當晏晝嗰餐重未有著落,個人懶起上嚟唔想攪咁多,但屋企一下子又無乜材料存貨時,我就會煎 pancake 嚟食,貪佢簡單方便又快趣嘛,除非屋企連雞蛋麵粉都無啦!


 

我一直都好想整到厚厚 pancake,試過好幾個食譜都唔係好得。一次上 Youtube 睇嘢時無意中發現有個教整 pancake video,原來係 Ricky Cheung 教整無花果熱香餅,見到佢嘅成品都幾厚身,抱著即管一試嘅心態去整,點知真係做到心目中嘅厚 pancake,而且質感都唔錯,好鬆軟㗎,所以想同大家分享一下個食譜。




 



材料:
自發粉  70
泡打粉
  1
  20
菜油
  10
蛋液
  60
  20 毫升



- 先將粉類、糖同油拌勻,之後加入蛋液同水,攪拌成軟滑麵糊。



-
燒熱平底鑊,將適量麵糊勺入鑊內,用匙羹背喺麵糊上輕手打圈,將麵糊推開。



-
當麵糊表面產生氣泡後就將佢翻轉,煎至另一面都金黃、熟透,即可上碟。


 


食譜出自 Ricky Cheung無花果熱香餅






咁樣整pancake 除咗鬆軟之外,蛋香味亦比一般做法香濃好多,
真係值得推介呀!



 




Notes

-
原食譜係用軟牛油及奶,我自己就改為菜油同水;無自發粉的話,可用 70 克低筋麵粉加 3/4
  茶匙泡打粉代替



- 一隻雞蛋一般都會係約 50 克重,如果唔想為10 克蛋液又去打多隻蛋,可以加入同等份量
  清水代替。


-
Ricky Cheung 建議麵糊唔好攪太耐,否則麵糊起筋就唔可以做到鬆軟效果。


-
煎麵糊時最好用中慢火去煎,如果火力太猛的話,會容易煎燶,成品亦較為乾身。

3 則留言:

  1. 真係幾厚吓噃...好想試吓呢!
    [版主回覆12/21/2012 19:24:10]整啦,對妳嚟講無難度啦!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年12月18日 上午8:10

    同意當連蛋和粉都無只好吃白飯啦.............kakaka
    平時煎pancake都怕佢燶呢個咁厚會否燶晒都唔熟呢?有點擔心但見你煎得咁靚我又試下先得多謝朋友仔好介紹
    [版主回覆12/28/2012 19:10:33]抵話啦!
    [緊張大師-小女人回覆12/28/2012 11:24:54]幸好我開細火要不是著火啦.......比老公話左一日二日三日....下次唔會怕怕啦
    [版主回覆12/24/2012 22:01:36]唔係咁誇張呀!! 好彩無事咋!妳個係咩爐呀?火力拍得住食肆喎!
    下次開爐煮食就唔好離開喇!
    [緊張大師-小女人回覆12/22/2012 09:26:43]無得食時乜都哽得落啦,我成日都用慢火但我個爐超大就算係細火都比人家的大好多.我昨日冬至幾乎火燭呀我開了火出去買東西幸好及時回家要不是...鳴鳴鳴~點算好
    [版主回覆12/21/2012 19:26:43]但淨係得一碗 "靚仔" 又點乾哽得落呀!
    咁又唔會喎,只要用中慢火耐心煎就唔會燶㗎喇!

    回覆刪除
  3. 我好鍾意Pancake加maple syrup
    [版主回覆12/21/2012 19:24:31]兩者係絕配!

    回覆刪除