2015年7月27日星期一

及時雨

        今晚一心準備偷懶食隔夜餸就算數,所以無落到街買餸,點知原來自己擺烏龍,所有隔夜餸已經食清都唔記得咗!!好彩及時雨到,打救咗我,咁就唔使落街買餸 lu,呵呵!! ^^"
 
 
所講及時雨就係老表今日嚟上堂時買俾我嘅沙律菜呀!
對我嚟講,無肉食完全唔係問題,但如果成餐飯
都無菜的話,咁就真係食唔落囉!! 
 
 
 
 

好彩之前食剩半嚿豆腐,烚啲紅腰豆同三角豆,
再加埋蕎麥同沙律菜,撈啲日式芝麻
醬,咁就做好一個沙律。
 



啱之前又買咗磅車厘茄,仲有個未完全熟透
牛油果,切粒乾蔥,再加啲芫荽,
咁又多個牛油果 salsa 喇!


6 則留言:

  1. 你快D入定貨啦~~唔係次次咁好彩架!到時唔到你偷懶XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑,我真係成日都好頭痛新鮮蔬菜點樣可以上倉?肉類反而可以放冰格儲存,但蔬菜就唔得,所以以我嘅飲食習慣,其實好難可以偷懶囉!

      刪除
  2. Kestrel, 我同你一樣。食飯可以無飯、無肉,但唔可以無菜

    回覆刪除