2016年6月28日星期二

自家製味噌三角豆醬 Homemade Miso Hummus

        第一次試 hummus 係上次 Ernest 媽咪請我食,當時覺得味道比較酸,唔係我杯茶,如果有機會自己整的話一定唔會整到咁酸。
 
        有次 Nigella fans page 度見到個 white miso hummus 食譜,覺得幾特別,係日本同中東 crossover,而且味噌係我雪櫃內嘅台柱,既然有哂基本用料,就即管試吓!正宗嘅 hummus 係會用到 tahini 芝麻醬,我就懶得自己打喇,用日式芝麻醬代替就算,況且本身已經有少少酸味,檸檬汁都可以慳埋,反正我都唔想太酸!
 
 

材料:
三角豆              200
白味噌              1 湯匙

蒜頭                 1
鹽                      適量
日式芝麻醬      適量
 
- 三角豆洗乾淨,用清水浸發過夜。

- 第二日將水倒去,再沖洗一次。

- 煲滾水,加少許鹽,將豆倒入,翻滾後轉中慢火煲 30 分鐘。

- 熄火後切勿開蓋,原煲焗約 1 個鐘至豆完全腍透。

- 將豆撈起,瀝乾水份,烚豆水留用。

- 蒜頭去衣後略切細,連同三角豆、味噌同少許鹽放入食物處理器內。

- 將豆完全打爛之後,逐少加入烚豆水,直至攪打成糊狀及自己喜歡嘅濃稠度。

- 倒入適量芝麻醬,繼續攪拌均勻即成。
 
食譜參考自 Nigella Lawson White Miso Hummus

 
200 三角豆啱啱好裝滿 food processor 個細兜。
 





Bagel 加青瓜、hummus poached egg
就係我今日嘅第二餐。
 





一個 bagel 切開兩邊,即係做咗一式兩份,食完都幾飽肚!
 
 
 
 
 
 
Notes
-
味噌用量可依自己口味增減。

- 想方便的話可買現成罐頭三角豆代替。
 
- 鍾意的話可加適量檸檬汁調味。


2 則留言:

  1. 我最近都想整,材料已經買左,不過無白味噌。用味噌會唔會鹹D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 白味噌其實係咪即係最常見到黃色嗰隻呀?我當係㗎喇!我覺得妳如果真係整的話,最好先落少少試味,唔夠先再加,好過過鹹時無得救呢!

      刪除