2009年10月6日星期二

芝麻黑豆漿

        今朝落街買餸時,天氣變得清涼好多,秋意漸濃。一年四季中,我就最鍾意秋天,因為唔會太熱、又唔會太凍;唔會太乾、又唔會太濕,個人會好舒服。

        不過今年唔知點解天氣咁快變得好乾,我啲手指依家已經乾到爆哂喇! 天氣變得清涼乾燥,最好就係整番啲甜甜嘅熱飲嚟潤一潤先!今日反正整黑芝麻粉,咁整芝麻黑豆漿就最好不過喇!




材料:
黑豆              160
黑芝麻粉       60
                  40
                  1000毫升

今次整豆漿所用嘅豆、水同糖嘅份量比例,係參考Rachel 食譜。



- 黑豆洗淨後用水浸過夜,到第二日用之前再清洗多次直至水清澈。


 



- 將黑豆瀝乾水份後,放入攪拌機內,加入黑芝麻粉同水,攪打成豆漿。


 



- 將豆漿隔渣,倒入鍋內,以中慢火煮滾,記得邊煮邊以木勺攪拌,徹底煮熟透
  就 OK

 


今次係我第一次整芝麻黑豆漿,所以自己未飲之前,先考敬媽咪,一齊分享!

 


一杯自家即製新鮮豆漿,加一件蔥油餅,就成為咗我今日
一個充滿北方風味tea-lunch 喇!

 


飲之前再額外加入黑芝麻粉同小麥胚芽,立即成為一杯高纖兼
營養豐富香濃豆漿。

 


之前Louisa 屋企就飲過 Frankie 整嘅豆漿,今次到我整番俾佢哋飲喇!



Notes:
- 煮豆漿時一定要邊煮邊攪拌,因為豆漿好易黐底。

- 豆漿必須徹底煮滾先至可以要嚟飲,請參考「自製豆漿煮法」。

- 糖與芝麻粉嘅份量可因應自己口味而增減。
 
 

沒有留言:

發佈留言