2009年10月2日星期五

抹茶雪糕伴日式紅豆蓉 Matcha Ice-cream with Azuki Paste


        呢排係咪成日都見我整 cream 嘅嘢食呢?哈哈!其實係咁嘅,上次同 blog幸福蠍講開買邊隻甜忌廉時,我順便問埋佢知唔知邊隻淡忌廉同樣無咁奶味,佢介紹我用「Anchor Whipping Cream」,話奶味最少 o架喇,咁聽到有呢個選擇,當然要試吓啦!但可惜「二記」只係得 1L 裝賣,無細啲 size 賣,咁都無辦法喇,要試就要買 o架啦!所以呢輪咪狂整用 cream 做嘅西點囉!幸福蠍仲好好人,教埋我開封後要用保鮮紙包實盒 cream,咁就可以擺耐啲。果然,包裝上寫明開封後要 3 日內用完,但直至依家,擺喺雪櫃都已經成果禮拜咁滯,都無變喎,呢個方法果然掂!坦白講,咁短時間要用哂1L cream,都真係幾高難度。


        講番正題先,其實整雪糕先至係我買呢盒 cream 嘅重頭戲,真係為咗整雪糕先至買 o架咋!因為上次同 Winnie 貪得意亂嚟試整雪糕,整咗榴槤雪糕藍莓雪糕,榴槤雪糕就梗係正啦,好食都暈!但係個藍莓雪糕我就頂唔順,可能藍莓本身唔夠濃味,加上隻 cream 真係勁重奶味 ( 因為之前我係買隻靚嘢「President」嚟整),所以唔似榴槤咁可以蓋過 "" 奶味,所以我一路食,幾乎想嘔番哂出嚟,所以先至四出搜尋唔重奶味嘅 cream 囉!


        之前一早已經搭 Winnie 喺書展幫我買本《我愛冰淇淋》,睇完成本書,我已經鎖定咗第一個要整嘅係抹茶雪糕,而且之前見到餅后 Vanlily 都係跟呢個 recipe 整抹茶雪糕,見佢都話好掂,咁我就更加相信我呢次無揀錯,所以就放心去整喇!



顏色對比好靚!雖然我已經專登去買個雪糕勺返"畢" 雪糕,
但係仍然唔識 "畢" 到一個靚靚雪糕球,有待改進!


材料:
綠茶粉                 3湯匙
糖                         2湯匙
豆漿                     150毫升
蛋黃                      2個
糖 (打蛋黃用)      70克
淡忌廉                 150毫升
日式紅豆餡         適量
冰水                     適量


以上材料份量可做約 4 - 5 人份量嘅雪糕。


食譜嚟自福田淳子嘅《我愛冰淇淋》。




抹茶雪糕

- 將豆漿倒入煲內,用慢火加熱至就快煲滾嘅溫度,之後離火待用。

- 蛋黃同糖用電動打蛋器打到發白。


- 將暖豆漿逐小加入蛋黃糖霜中,攪拌均勻。


- 之後將混合物全部倒番入煲內,用慢火加熱,邊煮邊攪拌。


- 當混合物煮到濃稠時就熄火。


- 將綠茶粉同 2 湯匙糖拌勻,加小量蛋黃混合物落去,攪拌至綠茶粉同糖完全
  溶解。


- 之後將綠茶混合物倒番入煲內,充分拌勻後,隔篩過濾到不銹鋼盤中


- 銹鋼盤座冰水,令混合物冷卻,之後放入雪櫃雪凍約 3 – 4個鐘。


- 淡忌廉座冰水用電動打蛋器打起至 7 成企身。


- 打起忌廉與綠茶混合物拌勻,用保鮮紙蓋好鋼盤放入冰箱。


- 30 分鐘後就拎番出嚟,用電動打蛋器打鬆,避免結冰變硬,之後放番入冰箱。


- 之後每隔 30分鐘就拎出嚟打鬆,重覆步驟約 3 - 4,見混合物變成濃稠軟滑,
  就可以將佢放喺冰箱裡雪硬,隨時可以食得。


紅豆蓉
- 將冰水逐小加入紅豆餡內拌勻,拌至適合濃稠度即成。


- 將紅豆蓉淋上雪糕伴食。




我今次整嘅係 double 份量,因為預埋阿馳同阿瑩果份。


        綠茶同紅豆簡直係 perfect match,好食到震! ( Winnie 實話我黐線!因為佢最憎綠茶味勁抗拒!) 我諗之後我會整好多呢對 "孖寶" 嘅食品,好似綠茶紅豆卷蛋啦、綠茶紅豆糯米糍啦、綠茶紅豆麻糬波波啦、綠茶紅豆雪芳蛋糕啦、綠茶紅豆乜乜、綠茶紅豆物物 …………… 真係多都數唔哂,不過整到先算啦,呵呵! 



Notes:
- 原食譜係用牛奶而唔係豆漿。


- 將豆漿加入蛋黃糖霜時,切忌一次過倒入,因為咁樣會令蛋黃即刻凝固結塊。


- 將蛋奶混合物加熱有助消毒殺菌,但要留意切勿加熱太耐,蛋黃仍然會被煮熟。
  依我經驗,呢個步驟就好似炸嘢咁,千祈唔好炸到金黃色先至撈起,因為食物本
  身嘅熱力會繼續 "" 緊,所以顏色就會過深。同樣道理,當見到混合物已經濃
  稠時先熄火,其實已經太遲,蛋黃亦然繼續受熱,最終都係凝固結成細粒狀。


- 綠茶混合物一定要過篩,因為唔多唔小都一定有小部份蛋黃凝固,加上綠茶同糖
  如果溶得唔好,一樣會結粒、結塊。


- 根據福田淳子嘅提示,綠茶混合物必須充份冷凍,否則加入打起忌廉後就會凝固
  唔到。


- 若閣下係用雪糕機製作,當綠茶混合物充份冷凍後,就可以直接與淡忌廉混合,
  倒入雪糕機內開始攪拌而毋須預先將忌廉打起。


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/03/2009 01:11:00]        大家咁話,祝你同太太及家人開心慶團圓!

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂!!
    [版主回覆10/03/2009 14:42:00]        中秋節快樂!妳 喺 外國 (如果無記錯應該係美國,right?) 點渡過啊?氣氛好嗎?

    回覆刪除
  3. 我都有做mocha ice-cream, 我有減左d糖
    [版主回覆10/09/2009 16:28:00]        Mocha 雪糕?正喎!都係跟《我愛冰淇淋》整?

    回覆刪除