2010年4月13日星期二

意大利杏仁餅乾 Amaretti

        嘩,卒之都完成咗大製作呢個 project 喇!! 我哋幾個都真係攰到死呢!等埋 Louisa 今晚去到宴會場地影完相,之後 send 番俾我先至 post 上blog 度,遲啲再同大家分享啦!


        由於呢兩日整嘅婚宴回禮餅個麵糰只係需要蛋黃,所以剩咗勁多蛋白,咁食完飯之後,當 Louisa 同 Winnie 繼續做埋包裝時,Louisa 就俾個食譜我,叫我自己試整呢個 Amaretti,因為又易整、又好食,但最重要就係只用蛋白,唔用蛋黃,咁就可以銷咁啲蛋白啦!




材料:
杏仁粉      175 克
糖霜          125 克
糖              50 克
泡打粉      1/8 茶匙
梳打粉      1/8 茶匙
蛋白          2


- 將所有粉類同糖過篩,混合均勻。


- 加入蛋白,用膠刮拌勻。


- 用匙羹將杏仁蛋白混合物逐少勺上已鋪入爐防黏紙嘅烤盤上。


- 放入已預熱至 160 °C 嘅焗爐內焗 25 分鐘。


- 將杏仁餅乾放上架上攤凍即可。


 


其實呢個 Amaretti 係意大利式嘅 Macaron,所以食落口真係熟口熟面,
不過做法就簡單好多喇,而且個人覺得 Amaretti 仲好食啲 o添


 



總共整咗兩大盒餅乾,一盒當然係自己要啦,另一盒就整俾 Winnie。



Notes:
- 原食譜裡面,175 克杏仁粉中,有 50 克係用北杏磨成杏仁粉。


- 原食譜係用 75 克糖,不過 Louisa 就話俾我聽,跟足原食譜份量的話會好甜,所
  以我就減25 克糖,不過依然都幾甜。




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 呢個我都見過意大利廚師整過 ,但佢仲加入好多果仁 , 咁就更加正.......蛋白野都係要靠好多糖先打得起 ,所以都係一定好甜既.......
    [版主回覆04/14/2010 13:08:00]         係囉,整 嚫 蛋白 嘢都係甜到死,不過我又會食唔停口,仲攪到我越 嚟越 食得甜 o添呀!         嗯,加果仁又真係唔錯 嘅 idea 喎,好,下次試 吓先!

    回覆刪除
  2. 好健康的Amaretti.   只有蛋白就唔洗擔心d 膽固醇啦.  原來你自已磨杏仁粉.  175 克杏仁粉中有50 克是用北杏磨成杏仁粉, 那麼其他的125 克杏仁粉是否用南杏磨成的, 或是二記買的杏仁粉.  Thanks for your advice.
    [版主回覆04/14/2010 13:15:00]        上次我整 蛋白杏仁茶 時就有自己磨杏仁粉,呢次因為係 喺個 friend 屋企整,所以全部材料都係用佢 嘅,所以無 磨到北杏粉呀,全用 "鬼佬" 杏仁粉咋!         妳用普通整餅杏仁粉就得 o架喇!         唔駛 say thanks 啦,交流 吓嘛!

    回覆刪除