2010年4月14日星期三

冬菇黃耳炆佛手瓜

        整完大製作之後,到今日都仲未攰完呀!所以都無落到街買餸,反正今日又係初一,唔駛專登去街市買肉,真係懶得就懶呀,無辦法啦,真係好攰嘛!


        老豆又拎咗佛手瓜返嚟,咁再摷埋屋企嘅乾貨,求求其其煮到個餸就算喇!好,就用冬菇同黃耳嚟炆佛手瓜啦!



材料:
佛手瓜
冬菇
黃耳
薑片


調味料:
生抽

素鮑汁
栗粉
麻油


- 先將冬菇浸發好,之後切細;黃耳浸發後剪去底部,洗淨、汆水,備用。


- 佛手瓜刨皮,洗淨後切件。


- 燒熱油,爆香薑片,落佛手瓜爆炒一陣。


- 放入冬菇同黃耳,加調味料 ( 粟粉麻油除外 ) 及水,用中慢火炆煮。


- 當所有材料熟透腍身時,就可以用粟粉水埋芡。


- 最後灑上麻油,兜勻後熄火,即可上碟。



 



Notes:
- 浸
冬菇水可以留用,用埋嚟炆餸會更加好味。


- 若果佛手瓜比較早炆腍的話,可先盛起,到上碟前先回鑊兜炒翻熱即可。


- 唔係食素嘅朋友可以用蠔油代替素鮑汁




        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言