2010年4月22日星期四

野葛菜白鯽煲西施骨

        老豆喺農場野葛菜返嚟,我都唔知點煲好,煲齋湯又驚太涼,我會頂唔順,於是今晚呢煲湯就由老豆發板,佢仲買埋條白鯽返嚟等我煲 o添,可能佢都發覺好似我咁講,街市真係無 "瞓覺" 生魚賣啦!所以佢索性買埋返嚟,費事我喺個街市度周圍巡!!話時話,我都唔知幾耐無食游水魚囉,睇怕都一定超過十年喇!



材料:
野葛菜
白鯽魚
西施骨
蜜棗
陳皮
薑片


- 蜜棗、陳皮用熱水浸軟,蜜棗略沖洗,陳皮刮去白瓤;野葛菜洗乾淨,備用。


- 西施骨洗乾淨、汆水,之後過冷河,沖走多餘脂肪及血水。


- 鯽魚打鱗、去內臟,洗乾淨後,放入燒熱油鑊內,加薑片煎至兩面金黃。


- 除鯽魚外,全部材料凍水落煲,煲大滾後,加埋煎好鯽魚一齊煲。


- 煲好之後落鹽調味即可飲用。


 



啲就係野葛菜喇!老豆拎咗好多好多返嚟,多到我個超大真空煲
都裝唔哂,於是我就將多出嚟果啲野葛菜俾
Gordon 拎返屋企煲湯。


 



啲野葛菜洗咗我好耐呀,你睇,每條菜根我都洗到乾乾淨淨、白雪雪,
真係企到腳都跛呀!睇吓盆洗菜水就知有幾污糟啦!
呢次都仲係第一過水咋!



Notes
- 老豆話野葛菜啲根唔好切去,要連埋一齊煲,所以要徹底洗乾淨。


- 煎魚時加幾片薑,可以幫助去除魚腥味。


- 除白鯽魚外,亦可用生魚代替。


 


P.S.  Gordon 上嚟拎野葛菜時,佢話上次我整俾佢果樽柑桔橙皮果醬勁好食喎,我話我都唔知味道係掂,因為之前樽柚子芒果醬仲未食完,所以未開嚟食呀,不過可以肯定,可以好成功咁整到樽果醬囉!


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言