2010年4月20日星期二

Ryan 送嘅掛飾

        上星期五去教 Ryan 時,上上吓堂佢突然間叫我落咗堂之後唔好走住,因為佢有嘢要送俾我,初時我仲以為講吓咋,點知原來真係買嘢送俾我喎,就係呢個掛飾喇!



        Ada 話俾我聽,原來佢學校果日有活動教學,老師帶學生出去書局度買嘢,咁 Ryan 總共買3 樣嘢,有送俾我呢個掛飾啦、送俾佢媽咪嘅十字架襟針、同埋買咗本書自己睇。咁跟住我就同 Ryan 講,咁你無買嘢送俾姨姨咩,喺果一刻,佢反應都好快,即刻走去同姨姨講,叫佢同媽咪 share 個襟針一齊用! 哈,好攪笑,我同 Ada 聽見即刻瞪大眼,O 哂嘴,小朋友真係好天真可愛!於是我同 Ryan 講,不如將我個掛飾先送俾姨姨啦,叫佢下次先再買過第二樣嘢俾我。不過姨姨話唔好,送咗俾人嘢唔可以攞番,叫佢唔好問我拎番喇,攪到我都唔好意思 o添,我係外人反而有禮物收。


        好啦,見你咁乖,下個月送番份禮俾你啦!



 

你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言