2011年1月8日星期六

新年見面禮 — 字母小蛋糕

        約好咗聽日上去 Miss Cheng 屋企同 Aaron 上堂,之後 Winnie 都會上埋嚟,一齊新年 gathering。話哂都係今年第一次同 Miss 見面,整兩袋字母小蛋糕送俾 Aaron 兩兄弟,吓佢哋開心啦!



今次用咗白朱古力寫字。不過因為天氣太凍,啲朱古力話咁快就凝固,
攪到我寫得幾劃又要拎番入微波爐度熱溶,走來走去,煩死人!


 



咗香蕉蛋糕,我仲整咗朱古力蛋糕 o添!


 



蛋糕仔分兩袋入好,Aaron 同 Bill 一人一袋,到時如果佢
砌唔番自己個名就無得食,呵呵!


3 則留言:

  1. 又幾好玩喎...有得玩又有食...最開心啦....
    [版主回覆01/09/2011 22:26:00]        係呀,幾得意,今日 Aaron 仲每食完一個就嘗試將剩低 嘅字母再砌 成個字,幾有創意呀!

    回覆刪除
  2. 咁都比你諗倒....
    [版主回覆01/12/2011 00:38:00]        我都有唔少諗頭 o架!

    回覆刪除
  3. 簡簡單單
    又好味
    [版主回覆01/24/2011 23:57:00]        妳真醒呀!就係因為無乜時間去整,所以整個簡單 啲囉 !

    回覆刪除